|
K:Game Of Thrones Sæson 3,4 og 5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2016 kl. 07:59 |
Jeg er startet forfra med GoT og søger derfor overstående.
Skal være Blu-ray og med danske undertekster.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen?
|
|
![]() |
|
Dannisemperfi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2016 Sted: Viborg Status: Offline Point: 18 |
Jeg har 4 og 5 på blå.
Hvad tænker du af pris? |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
har du kigget på denne
http://forum.recordere.dk/s-game-of-thrones-sson-15-bluray-ny-pris_topic145913.html det er dog Season 1-5 |
|
![]() |
|
Ahhh den salgsannonce havde jeg ikke set. Men hele den pakke kan købes for 600kr, så med forsendelse kan det næsten ikke svare sig.
Danisemperfi - jeg vil gerne byde 300kr inkl fragt |
|
![]() |
|
Dannisemperfi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2016 Sted: Viborg Status: Offline Point: 18 |
Tjekkede lige Porto. Det kan vist ikke svare sig at købe privat over nettet længere
![]() |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Det er vel som man ser på det, op til 1 kg med gporto (gul og gratis) for 39 uden omdeling |
|
![]() |
|
Zagger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Tusenæs Status: Offline Point: 297 |
Hejsa. Jeg har 1 -5 bluray og dk subs for 500 kr + porto
|
|
Oppo BDP-93
Nvidia Shield |
|
![]() |
|
Ja, dem så jeg godt, men med fragt så er det tæt på ny pris:)
|
|
![]() |
|
Zagger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Tusenæs Status: Offline Point: 297 |
Kom med et bud
|
|
Oppo BDP-93
Nvidia Shield |
|
![]() |
|
Det billigste jeg har set er 699 for bluray.
Porto koster 39kr. < style=":; left:-300px;" value="" id="focus_retriever" readonly="true" ="text"> Redigeret af Zagger - 16-Maj-2016 kl. 09:40 |
|
Oppo BDP-93
Nvidia Shield |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja PostDK's priser på pakker er nu så høje at man selv kan fragte 5kg inden for 75 km til samme pris
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |