recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:harmony smart
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:harmony smart

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:harmony smart
    Sendt: 06-Januar-2015 kl. 21:35
Jeg søger en harmony smart remote, en ultimate kan måske have interesse også.
Stand skal være 100% iorden.

Pris kan vi tage pb
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 21:57
Jeg antager at det er fordi du vil have Smart-app'en?

Ellers har jeg en velholdt Touch jeg ikke får brugt længere :o)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2015 kl. 22:09
Ja jeg vil gerne have styren via hubben, til eks ps4. Tror ikke jeg kommer til at bruge app´en:).
Det er den "første" touch du har?
Til top
smuld Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smuld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 06:54
Måske et dumt spørgsmål, men hvorfor så ikke Købe blot Hubben?
Mener man kan Købe den inde på logitech hjemmeside
Qnap-659
tvix6600
Samsung ps51d8005
Onkyo 616
Kef 3005se
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 07:54
Jeg kan kun bruge smartphone/app med hubben ikke?
Burde nok uddybe:-). Jeg vil bruge hubben MED den medfølgende remote, da det ville gøre navigationen simpel for fruen i huset:-).

Appen tænker jeg mere som en nødløsning:-) jeg har bare bildt mig ind at tenoren skal bruge hubben for at konverterer de forskellige signaler ir, blutooth mm. Ihvertfald skulle den styre over wifi og dermed ikke være pisket til at pege direkte på den enhed man ønsker at styre
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 09:17
Mener fortsat at Logitech kun understøtter IR - men at PS4 nu virker sammen med Logitech (uden adapter), da de bruger IR med den nye konsol.
Hubben er så vidt jeg ved kun til at pakke dine enheder væk, f.eks. i et lukket skab eller i kælderen, samt mulighed for brug af Smart phone App'en :)

Skal der dog ikke pakkes noget væk, og skal der ikke bruges Smart Phone app'en, kan du benytte hvilken som helst Logitech egentlig.

Touch og Ultimate er den samme fjernbetjening. Harmony Smart Remote er med hubben, men med den lille fjernbetjening uden touch-skærm (ved ikke hvordan man kan nøjes med den høhø, hvilket er grunden til jeg valgte en Logitech Touch).

Skal nævnes at den Touch jeg sælger er en ekstra, da jeg har tre Logitech fjernbetjeninger. Harmony One og 2x Touch :)

Edit: stavefejl :)

Redigeret af Jesper Keller - 07-Januar-2015 kl. 09:19
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 19:03
Harmony smart skulle virke med PS4 via bluetooth. Jeg skal langt fra gøre mig klogere på det, men blot sådan jeg har forstået det.

Her skulle det smarte nemlig være at hubben omsætter signalet fra remoten så det blir brugbart for de tilsluttede enheder og derfor den skulle være til at benytte i hele huset så længe der er Wifi.

Flatpanels har testet den og bemærker netop det med at app egentlig slet ikke er det der ender med at blive brugt:).
http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1378151965

Men den enkle remote.:).
Det er touch du har, hvor man så evt kan købe hubben til? Ikke den gamle touch -One hed den måske.
Hvad skal den koste da?
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2015 kl. 19:17
http://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-ultimate-hub?crid=60
kr. 739,-.

Jeg kunne godt tænke mig at få 600kr for min fjernbetjening :) Har dog ikke embl, men har alt originale ting.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu