|
Kig efter nyt tv - for sjov |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu skriver du godt nok at det er den ultimative løsning...... jeg går ud fra at du ikke har prøvet en Beo4/Lintronic løsning? For jeg var nemlig forbi både Philips Pronto og Logitech Harmony, indtil jeg endte hos B&O med Lintronic! Klaus |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Korrekt, - ændrer lige mit udsagn til "en super komfortabel løsning" |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Harmony er en super komfortabel løsning - det er vi helt enige om ;-)
Klaus |
||
![]() |
||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
|
Har slet ikke overvejet en programmerbar Remote .
Er det nemt at ordne sådan en fætter ? |
||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
|
Ja det er meget nemt at sætte det op. Jeg var ikke vild med Logitech Harmony produkterne dengang det kun var en remote. Man skulel pege præcist og holde den der indtil sekvensen var gjort færdig. Men i dag hvor de køre med Smart hubs er det genialt. Jeg selv foretrækker remote-modellen uden display. Gode gamle knapper, men det er 100% usynligt for koneog datter at den styrer TV, ATV, NAS, Receiver og Blu-ray. Det virker bare!
|
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
![]() |
||
|
Harmony remotes er lette at have med at gøre, hvorimod Lintronic løsningen er lidt mere langhåret - til gengæld er en B&O fjernbetjening mere "lækker" (i mine øjne), end en Harmony. Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |