|
Kildefilen eller -disken kan ikke læses /Windows10 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Har du sat Recuva til at scanne efter "ikke-slettede" filer? Knappen "Options..." Fanen "Actions" Sæt flueben ud for "Deep scan" Sæt flueben ud for "Scan for non-deleted files (for recovery from damaged or reformatted disks)" Klik OK Hvad gav Puran File Recovery? |
||||
![]() |
||||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
|||
Hwod'en går'et?
![]() |
||||
![]() |
||||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
|||
Hej igen, Beklager at jeg ikke lige har fået svaret, har ikke været så meget hjemme i weekenden :) - Samtidig/derfor har jeg ikke fået kigget så meget på det, men Pandoras scan skal jeg se igennem, men det er meget ustruktureret, den måde den har delt tingene op på.. I mapper efter filtype og ikke delt i mappenavne som fx. Stellar Phoenix, som var meget lige til.. Meeen - jeg værdsætter skam alle jeres inputs og hjælp som jeg får! ![]() Puran skal jeg lige køre igen. :) Som du selv skriver; Puran, det må jeg prøve med igen.. |
||||
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
||||
![]() |
||||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
|||
Synes jeg har prøvet med deepscan og at søge efter "ikke-slettede" filer med Recuva ja, men skal måske prøve igen med det :)
|
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Hvis du lige ser linket, så er det ikke "bare" et filgendannelsesprogram... Men et program, som skulle kunne hente filer ud fra ødelagte diske / USB-pinde, medvidere. Altså, ikke det andet Puran File Recovery, men Puran Data Recovery.
|
||||
![]() |
||||
|||
Hej igen, Der har lige været lidt pause i det her, grundet fejl på min internetforbindelse (vidst nok nogle naboer som har været dygtige til at grave i nærheden... ![]() ![]() Så det har taget/kostet lidt tlf. opkald og lign. til YouSee. ![]() God aften folkens! |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Jeg er tæt på at kunne sige, at de eneste programmer, der virker, er:
1) Recuva (Portable) 2) Puran File Recovery (Portable) 3) Puran Data Recovery Alt andet i linket fra lifewire, virker enten ikke, eller også er det kun begrænset til nogle få MB, eller også, så skal man som i BPlan, registrere sig for at få lov til at gendanne! Man kan sagtens scanne, og se, hvad der kan gendannes, men der stopper festen altså. Og så kan enhver jo regne ud, at BPlan Software ønsker, at man skal modtage reklamemails for at kunne få lov til at bruge programmet - så er det no go her fra mig! Har testet en stor del af programmerne på en computer med Windows 8.1, og med SD-kort fra et par ældre kameraer, købt i genbrugsbutikker, samt hevet nogle billeder ud af en harddisk, for en kollega.
Redigeret af mnielsen - 17-August-2017 kl. 06:57 |
||||
![]() |
||||
|||
Hej igen :) Jeg har nu prøvet med Puran Data Recovery fra en USB stick, med et scan igår.. Synes ikke at jeg finder de filer jeg efterlyser, som Stellar fandt. Måske jeg skal kigge nærmere/søge anderledes(?). Synes alle funktioner i scan er aktiveret; Deep, full og hvad der ellers er - skal deep og full scan køre hvert sit scan måske? Har ikke prøvet med File Recovery endnu - har du erfaring med at der er (stor) forskel? Det lyder da godt, at du har haft held med at gendanne filer! Redigeret af Casper - 19-August-2017 kl. 09:24 |
||||
|
||||
![]() |
||||
|||
Du har vist byttet om på disse to programmer: Puran Data Recovery kan KUN installeres på computeren, og er dermed IKKE portabel. Dette program skulle kunne hive data ud af ødelagte harddiske og andre hukommelses-medier. Dette program har jeg ikke prøvet endnu, da jeg ikke har noget, som er ødelagt... Venter, til katastrofen sker! Husker dog back up inden!! ![]() Hvad med Recuva? Knappen "Options..." Fanen "Actions" Sæt flueben ud for Scan for non-deleted files (for recovery from damaged or reformatted disks) Klik OK |
||||
![]() |
||||
|||
Og kommer i tanker om, at Puran File Recovery IKKE finder allerede eksisterende filer... Det finder KUN sletttede filer!!
Derfor, har de lavet et program, "Puran Data Recovery", som finder de allerede eksisterende filer! Det er ikke det samme som Recuva, der som tidligere beskrevet, også kan indstilles til at søge efter allerede eksisterende filer. |
||||
![]() |
||||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10476 |
|||
Casper, har du prøvet programmet Minitool Power Data Recovery? Det er det absolut bedste program jeg har prøvet til den slags hvor jeg pludselig havde mistet en masse video- og billedfiler.
Flemming |
||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||||
![]() |
||||
|||
Blot til info, så var der uvejr natten til igår, hvor min PC nu ikke vil starte.
Det tyder på strømforsyningen er røget - det skal siges at det et en ældre PC, men virker fint. Så afventer landing af en strømforsyning i morgen, så jeg kan komme videre. ![]() En ulykke kommer sjældent alene ...
|
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |