|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Det koster ikke mere end 220 kr. fra Game.co.uk
![]() Synes det ser meget coolt ud
|
|
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det kan være jeg husker forkert, ellers er det fra en anden hjemmeside. Det væsentlige var bare, at det var fyldt med fejl som går ud over fornøjelsen. Ting, der forsvinder, dårlig AI, du rammer manden, men der sker ikke noget, du bliver pumpet med kugler, men dør ikke osv. Og det var altså ikke periodiske fejl, men gennemløbende.
Jeg synes nemlig også at det så ok hyggeligt ud - det er det jo altid at nakke nazier!
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
The Good
The Bad
taget fra Gamespot: http://www.gamespot.com/ps3/action/saboteur/review.html Der bliver dog ikke nævnt noget om de ting du skriver ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Altså hvis det, du skriver, bavian, er rigtigt så lyder det ret nederen. Men som du selv skriver så ser videoerne fra spillet rigtig lækkert ud.
Steffen: Vil næsten ikke gi' 50 kr. for at låne når det kan købes for 200 kr.... Synes desværre det er for dyrt at leje hos Block.. Men hvis spillet har de fejl bavian nævner så er det lidt træls..
|
|
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det er gratis på biblioteket hvis man er til sådan noget.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
De er bare altid udlånt på mit bibliotek
![]() |
|
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Du får det til at lyde som en fetish haha.
Men ja, det er vel rigtig nok, jeg har aldrig selv kigget ordenlig efter på biblioteket.
|
|
![]() |
|
![]() |
Men hvis i finder ud af mere om spillet så si' lige til. For jeg synes godt nok det ser lækkert ud. Dog er det knap så fedt at i mange af videoerne render mange rundt, med kugler flyvende om årene uden af han ta'r skade eller dør af det. Han må ha' sat spillet på easy ellers er det sgu for dumt!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er bare sådan det er ifølge IGN.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
![]() |
hmm.. må lige tjekke det noget mer' ud så
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg bestilt The Saboteur fra gameplay. Det løb op i 27,93 inkl fragt. Det bliver spændende at se hvordan det er.. Er lidt træt af der ikke er online-del, men det kan man vel ikke få hver gang
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |