|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Men det bliver satme fedt at få det sat i maskinen. Demoen var mega fed!
![]() ![]() |
||
![]() |
||
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
|
jeg har abstinenser siden December 08 har købt Fallout 3 og street fighter 4 bare for at slå ventetiden ihjel... Jeg var med i betaen sploink og demoen ved siden af betaen HOLY biiiip biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip biiiiip.... den beta var så verdens fjern fra noget som helst andet set og prøvet...
Redigeret af mrtex - 21-Februar-2009 kl. 21:13 |
||
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
hvad er det der er så sjovt ved den klan?
|
||
![]() |
||
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
|
At du fx ikke har set nogen af dem spille endnu.. du ikke selv har fået bestilt spillet endnu (: og konceptet recordere klan virker bare ikke på mig, som noget seriøst at all... derfor sys jeg det er lidt fun... og hvis man vil bøvle så meget med klan så må man jo forlange noget seriøsitet ellers er det jo hip som hap med klan.. |
||
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Nej jeg har ikke set 95% af dem spille endnu eftersom jeg kun kender Zulfo og THA_NINJA herfra siden og den anden resistance klan, men det har vel heller ikke så meget og skulle ha' og sige? i 2004 blev jeg også meldt ind i en klan i warcraft 3 uden at der var nogen som kendte til mig, klanen var dengang *multigaming* og havde et aktivt forum med en masse medlemmer og flere forskellige spilgrupper. De eneste der er tilbage nu er dem warcraft 3 afdelingen som jeg stadigt spiller med eller kommer på for at skrive med dem, og de er den eneste klan jeg nogensinde er blevet ved med at komme tilbage til igen og igen - og det samme gælder for alle dets medlemmer, som ligesom mig også var helt ukendte. Vi har den dag idag et godt fællesskab hver gang vi ser hinanden online, og det er vel også hvad der er pointen med at spille online er; at man ganske enkelt kan ha' det sjovt med sine medmennesker. Hvis du havde lagt mærke til hvilken klan jeg har fået stablet på bennene havde du nok også lagt mærke til navnet og hvad det indebærer - casual - derfor af den grund kan folk ha' lov til og spille lige som de vil (bare det dog ikke er teamkill eller bevidst fucker tingene op for os andre, hvilket dog også vil medføre banning) indtil videre er vi 40+ mand i klanen så mon ikke der skulle være chance for at 15-20 af dem er i stand til være bare en smule konkurrence dygtige? Vi får også dagligt nye anmodninger fra folk som gerne vil være med i klanen, og nej - det er netop ikke folk herfra recordere, faktisk er vi kun 3 mand her fra siden som er med i klanen, og 5 danskere i alt, så hvor du har "recordere klan" fra har jeg ingen anelse om. Jeg har fået lavet et forum hvor der på en under en uge er kommet 22 medlemmer, og der bliver skrevet aktivt på den dagligt, det er selvfølgelig ikke alle der skriver lige meget, men mon ikke at det ændre sig lidt om et par ugers tid hvor vi er kommet igang med spillet? og jo - jeg har bestilt spillet, bare lige så vi har det på plads. Hvis spillet ikke kommer på dagen overlever jeg jo nok, og mon ikke at de andre også gør det? Det er fair nok at du ikke kan tage det seriøst, men mon ikke du skulle ha' lavet en bare smule research?
Redigeret af SteffenD89 - 22-Februar-2009 kl. 12:05 |
||
![]() |
||
the_rieper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 545 |
![]() |
|
thehut.com
|
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Jeg har bestilt fra thehut. 285DKK Hvad er der speciel ved den Collectors Edition? |
||
BORING! |
||
![]() |
||
![]() |
|
intet lige umiddelbart, =) Virker lidt mærkeligt. |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Eneste forskel, er at den kommer i steelcase. Ingen ekstra cd'er eller noget
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
okay, ja det var jo lidt ligegyldigt. :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Efter rygterne skulle der være en Redeem kode til tøj i @Home ... fx Helghast suit i @Home som kan ses her ![]() ![]() ![]() Redigeret af mrtex - 22-Februar-2009 kl. 19:36 |
||
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay, så er der i det mindste et eller andet ekstra
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |