|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kikkomaniac ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2007 Status: Offline Point: 40 |
![]() Sendt: 28-Februar-2009 kl. 12:56 |
Hej alle, havde sat dagen af til killzone 2 online, og til min store gru kan jeg ikke logge på serverne. Jeg får følgende fejl: Netværksfejlkode: 10002 Ved I hvad det betyder? Min internet fungerer fint så tror det er serverne som måske er fucked eller overbelastet? Kan se at www.killzone.com har været nede et par dage også. Mon der simpelthen er blevet solgt for mange spil til serverne kan klare det?
EDIT: serverne er nu online igen, det må have været noget vedligeholdelse Redigeret af kikkomaniac - 28-Februar-2009 kl. 13:15 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
der var problemer med serverne over hele kloden de første dage. Spillet skulle vidst være det 3. bedste sælgende spil til playstation så serverne har nok haft en del og skulle se til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |