recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KillZone 2 - skod afslutningsbane!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKillZone 2 - skod afslutningsbane!

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: KillZone 2 - skod afslutningsbane!
    Sendt: 24-Juni-2009 kl. 12:37

HEHE og det var der saa. Det unrede mig ogsaa meget andre gange, at nogen var MEGET hurtige til at opdage mig, og at de der flyve-bots skoed paa mig selvom jeg var cloaked (troede jeg).  Jeg har bare atlid troet at ikonet bare indikerede klassen - uden at taenke mig om = IDIOT.

Nu kan jeg saa for alvor begynde, at snipe, men jeg synes det er svaert at naa de 5 kills i de kampe, jeg spillede (15-20 min). For det foerste, saa er det ikke altid, at man kan se fjenden, og naar man endelig kan skal man fanme vaere hurtig!

Jeg har heller aldrig faaet 5 kills med mine bots skyldes dog nok til dels at jeg ikke bruger engineer meget.


BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Det undrer mig til gengaeld, at de flere gange var lykkedes mig, at infiltrere fjenden blot ved at TRO at jeg er disguised. Tro flytter bjerge, hva?



LOL! De har sikkert tænkt "Det kan ikke passe at nogen er SÅ stor en kegle"
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af Fakker Fakker skrev:

cloak og disguise...??????????????????


Hvis i snakker om Killzone 2..?
Så har jeg da slet ikke brugt det, hehe det vidste jeg
overhovedet ikke, at man kunne,
og jeg har gennemført det   


Det skal du også kun hvis du spiller Online - i single player er der ikke behov for det....
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Fakker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 315
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 11:51
cloak og disguise...??????????????????


Hvis i snakker om Killzone 2..?
Så har jeg da slet ikke brugt det, hehe det vidste jeg
overhovedet ikke, at man kunne,
og jeg har gennemført det   
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 11:31
haha ja det er alt sammen noget man skal aktivere
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 11:01

Hold kaeft, jeg er en idiot. Det har taget mig flere timers spil, at opdage, at man skal aktivere cloak og disguise i de to sidste klasser. Her rendte jeg rundt og troede at de automatisk var aktiveret, og undrede mig over hvordan fanden jeg kan se hvor skjult, jeg er, naar jeg bevaeger mig som sniper.

Det undrer mig til gengaeld, at de flere gange var lykkedes mig, at infiltrere fjenden blot ved at TRO at jeg er disguised. Tro flytter bjerge, hva?

Nu aerger jeg mig ogsaa, over at jeg ikke har spillet saa meget Bodycount - det er nemmest at faa en masse point i synes jeg. I de andre spil, som ER sjove, afhaenger det meget af ens hold, og det er ikke altid, at det fungerer.

Anyway, min "opdagelse" giver ny spaending til spillet hehehe


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 10:08
Haha jeg kom til anden bane i Ninja Gaiden Black man var også ved at kyle min xbox ud af vinduet ved første boss.. :D
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2009 kl. 09:57
Ninja Gaiden er det mest nerveudtraekkende spil. Damn det roeg hurtigt til salg. Det er ikke for sarte sjaele med daarlige nerver...

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2009 kl. 20:21

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

God dammit hvor jeg HADER den sidste del af KillZone 2!!!

For de der ikke har spillet dertil endnu, så spring dette indlæg over - du burde nok slet ikke have klikket på mit emne! :)

Jeg kæmper og kæmper simpelthen over den bane - og jeg har læst hint efter hint på nettet, for nu VIL jeg bare igennem, men det lykkedes bare ikke :(

Jeg kan komme frem til at rocket-hellgast'erne spawner, men hver evigt eneste gang bliver jeg stadig overrendt af enkelte hellgast soldater der "fanger" mig på balkonnen, lige efter jeg har fået fat på sniperriflen... det er endnu ikke lykkedes mig at få "ro" til at nakke en eneste af rocket-fuckerne :(

Jeg har prøvet nok de første 10 gange nu, og orker det snart ikke mere - jeg forstår ikke man ikke har lavet et savepoint efter man har taget de første waves ud, og skal igang med rocket-soldaterne...

Det ender med at jeg må opgive at nakke Radek...

Ninja Gaiden er da lige et spil for dig kan jeg høre så :D

 

Glæd dig til at 2'eren kommer til playstation..

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2009 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Fik ram på ham i 3. omgang. Og fik en trophy. Samlet 28% trophies, hvilket vel er fint nok, uden at gå efter nogle specifikke?

Hvornår kommer 3'eren?



Radec fik jeg i første hug - men jeg måtte starte de forgående "baner" mange gange inden jeg kom så langt... men jeg fandt en rytme, og kom så også frem til et save-point lige inden rocket-launcherne, der var jeg ikke nået til alle de forgående gange...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 22:30

Fik ram på ham i 3. omgang. Og fik en trophy. Samlet 28% trophies, hvilket vel er fint nok, uden at gå efter nogle specifikke?

Hvornår kommer 3'eren?


BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 22:05

Synes kun den var semi-slem. Prøvede vist 4-5 gange, fordi jeg døde ved de der rocket launchers. Kammeraten er sgu ikke til meget hjælp!

Nogen fif til Radec? Han har smadret mig to gange nu! De er helt crazy når han spawner lige ved siden af en!


BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu