recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KILLZONE 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKILLZONE 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 274
Direkte link til dette indlæg Emne: KILLZONE 2
    Sendt: 04-Januar-2009 kl. 00:23
Killzone 2 hvem har tænkt sig at købe spillet d.25 feb lad os se hvor mange vi er, tilføj jeres PSN:  T-e-X

Redigeret af mrtex - 04-Januar-2009 kl. 00:23
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 11:07

Tjoh jeg skal da nok ha' spillet men er der nogen særligt multiplayer? :)

ID er i hvert fald SteffenD89 hvis det er.

Til top
broeman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Januar-2008
Point: 291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 11:51
Jeg plejer ikke at bryde mig om FPS på konsoller, men jeg fik Killzone 2 beta (multiplayer) for nogle måneder siden (stoppet i december).

Grafikken er lækker (mørkt og dystert med mange detaljer), controlleren virker fint, level-system og missionerne giver mere diversitet i forhold til standard-FPSer.

Det er nok det eneste FPS-spil, som jeg vil være klar til at købe på udgivelsesdagen, og fans af FPS vil helt sikkert føle sig hjemme.
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109
Sony Playstation 3/40, 250GB
Triax HD409VA (m/Boxer)
XMBCUbuntu HTPC
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 15:50
Oprindeligt skrevet af broeman broeman skrev:

Jeg plejer ikke at bryde mig om FPS på konsoller, men jeg fik Killzone 2 beta (multiplayer) for nogle måneder siden (stoppet i december).

Grafikken er lækker (mørkt og dystert med mange detaljer), controlleren virker fint, level-system og missionerne giver mere diversitet i forhold til standard-FPSer.

Det er nok det eneste FPS-spil, som jeg vil være klar til at købe på udgivelsesdagen, og fans af FPS vil helt sikkert føle sig hjemme.

Det lyder da meget lovende - især når det kommer fra en ikke-FPS'er (på konsol)
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2009 kl. 12:04

ps3fanboy skriver at der kommer en demo FOER udgivelsen. Underligt nok kun i Europa, USA har en anden aftale hvor kun dem, der forudbestiller spillet hos GameStop, faar en demo. Lidt maerkeligt eftersom de jo koeber spillet allerede. Dette er dog helt sikkert en aftale med udgiveren og Gamestop, om at faa flest muligt til at bestille netop hos Gamestop. Gad vide hvor meget de skal betale for den service? 

Jeg elsker naar demoer kommer foer spillet. Denne gang er det dog lidt ligegyldigt, for jeg skal bare have spillet med det samme. Derfor vil jeg ikke oedelaegge oplevelsen med en demo. Jeg VED jeg bliver tilfreds.

Ud over Killzone, glaeder jeg mig (indtil videre) mest til GOW3 og Heavy Rain i loebet af i aar.

Naar i er klar til at faa taesk af mine Helghast vaaben, er mit ID: AmorBavian

BORING!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu