recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KILLZONE 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKILLZONE 2

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Og Rocket Launcher er noget man bruger i Ratchet og Clank

Bazooka er alt der skyder med raketter! hehe

Jeg har selvfoelgelig aktiveret mit headset. Ellers skrev jeg ikke "tilsluttet". Men man kan maaske kun snakke naar man er i team? Derfor giver det ikke mening at man via hoejtalerne kan hoere alle de andre taaber imellem kampene, det er saa irriterende. Og de skal slukkes en for en

Den ATAC gjorde jeg ogsaa som du skriver, men i kampens hede, har jeg ikke set at man kan gaa ned. Det maa vaere der loesningen er. Hvad er den angivne tid? Jeg vil ogsaa have en trophy!

Fik spillet lidt online i gaar. Det var sjovest at spille de baner, hvor man spiller alle 5 modes i traek (5 minutter pr. bane er for lidt). Det var dejlig hektisk. Og fedt med den propagandamegafon!

Jeg synes at mange er banerne er rigtig smaa, og jeg er glad for at jeg spiller med 9-12(?) spillere.

 

 

Haha det kan du ha' ret i.

Headset problemet er mystisk, prøv og lav en "chat" med en anden - det kan du gøre ude i menuen ved din PSN liste med venner. Når headsettet er tilsluttet kommer lyden fra dine medmennesker ind i dit headset og ikke ud af højtalerne Og nej, man skal ikke være i team for at gøre brug af headset.

Headsettet virker sådan her i KZ2:

Er man ikke i team kan man hører alle der ikke er i team samt dem der er i nærheden, og det gælder også modstanderne! - Rigtig cool feature.

Er man i team kan man kun hører dem i sit team, men igen gælder reglen med at hvis man er tæt på nogle andre, kan man hører dem.

Jeg oplevede f.eks. den ene gang at jeg stod ved en mur og kunne hører en fra min klan (han var på det modsatte hold) han stod vel og mærke på den anden side af muren, men det var fedt alligevel fordi det gav mig en taktisk fordel. 

Da han så endelig kom frem fra sit skjul (han var en usynlig sniper) så kunne jeg nakke ham.

Jeg mener at tiden på den ATAC er 90 sekunder.

Og ja, nogen af banerne er lidt små og bliver for voldsomme når man er 32 mand på dem, på den anden side er der også baner som Pyrrhus (den åbne "ørken" bane) som er fin til 20-30 mand.

Jeg ser dog frem til når de en dag får knaldet nogle DLC baner på bordet, det kunne nu være lidt nice med 3-4 ekstra baner.

Også gerne nogle lidt mere team afhængige baner.:)

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 14:39

Og ja, nogen af banerne er lidt små og bliver for voldsomme når man er 32 mand på dem, på den anden side er der også baner som Pyrrhus (den åbne "ørken" bane) som er fin til 20-30 mand.

Jeg ser dog frem til når de en dag får knaldet nogle DLC baner på bordet, det kunne nu være lidt nice med 3-4 ekstra baner.

Også gerne nogle lidt mere team afhængige baner.:)

ENIG.

Jeg er ikke helt med paa det med headsettet. Maa rode lidt med det i aften. Det drejer sig ikke om chatten via PSN venneliste, men inde i kampen. Foer kampen, kan jeg fra hoejtalerne hoere folk snakke, men jeg kan ikke snakke, heller ikke under kampen med mit team. MEGET mystisk.

Jeg er paa i aften, men nok kun til 2200-2230, for saa skal jeg sove...


BORING!
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 17:32

Så fik jeg få fat på et headset i dag.

håder at der er nogen der vil spile med en ny mand eller have en med på et hold vis i står mangler en, mit psn id: mkh-82

 

"



Redigeret af Krusty the Clow - 24-Marts-2009 kl. 17:43
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 18:01
Vi har stadigvæk plads i vores klan hvis det skulle have interesse? mkh-82
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Og ja, nogen af banerne er lidt små og bliver for voldsomme når man er 32 mand på dem, på den anden side er der også baner som Pyrrhus (den åbne "ørken" bane) som er fin til 20-30 mand.

Jeg ser dog frem til når de en dag får knaldet nogle DLC baner på bordet, det kunne nu være lidt nice med 3-4 ekstra baner.

Også gerne nogle lidt mere team afhængige baner.:)

ENIG.

Jeg er ikke helt med paa det med headsettet. Maa rode lidt med det i aften. Det drejer sig ikke om chatten via PSN venneliste, men inde i kampen. Foer kampen, kan jeg fra hoejtalerne hoere folk snakke, men jeg kan ikke snakke, heller ikke under kampen med mit team. MEGET mystisk.

Jeg er paa i aften, men nok kun til 2200-2230, for saa skal jeg sove...

Jeg kan måske komme på kl.22 fordi fruen skal se Bones haha. Så det passer jo igen ikke så godt..

Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 19:04

i kan sige til hvor når det skal ver så er jeg med.

skal man ikke tilføre venner eller folks PSN ID føst før man kan spille sam ind på ps3?

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 20:35

tjoh du kan du kan jo tilføje min:

SteffenD89, ellers tilføjer jeg din senere. :) så kan vi spille sammen.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2009 kl. 23:33

Der er lige et par pladser tilbage i klanen, så skulle der være nogen som er intereseret så bare skriv til mig =) - vi kunne godt bruge et par danskere mere.

anyway.. Sjov kamp vi havde, Krusty, det var dog bare lidt unfair for dig men med lidt træning går det nu nok

Ibanez er frisk på at spille imorgen så hvis jeg også kan lokke nogen af de andre til at spille ville det være fint.

Jeg skulle nok ha' tid efter kl22.

Hvad med jer - zulfo og amor, har i tid?

EDIT:

Jeg har skrevet på vores forum - www.ps3gaming.proboards.com at jeg laver en bane imorgen kl.22.

Skulle i/eller andre være interesseret i og spille så bare join mit spil. :)



Redigeret af SteffenD89 - 24-Marts-2009 kl. 23:42
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 10:42

Det er sgu for sent, som altid paa hverdage Jeg staar op kl 0630!

I gaar havde jeg en superkamp til sidst hvor jeg fik 3 ribbons og en masse kills, hvorefter jeg ikke kunne se det i statistics. Blev frustreret, men der gik 5 minutter og saa var statistikkerne opdateret. Puha. Synes nemlig det var lidt haardt at faa den ribbon for at saette de to bomber og detonere dem i Search and Destroy. Ekstra haardt fordi det var en enmands aktion, hvor jeg kom til deres base, likviderede 3 maend, skyndte mig at placere bomberne (uden backup), loeb vaek i en regn af kugler og granater, var ved at doe, men det gik. Derefter skyndte jeg mig tilbage og nakkede et par stykker, der var ved at "defuse" bomben, saa det gik - men fuck hvor var det spaendende og paa et haengende haar.

Det havde sikkert vaeret nemmere hvis vi var et team, der kommunikerede sammen og ikke loeb rundt som en flok forvirrede hoens.

Men jeg kan stadig ikke faa lyd i mit headset


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Det er sgu for sent, som altid paa hverdage Jeg staar op kl 0630!

I gaar havde jeg en superkamp til sidst hvor jeg fik 3 ribbons og en masse kills, hvorefter jeg ikke kunne se det i statistics. Blev frustreret, men der gik 5 minutter og saa var statistikkerne opdateret. Puha. Synes nemlig det var lidt haardt at faa den ribbon for at saette de to bomber og detonere dem i Search and Destroy. Ekstra haardt fordi det var en enmands aktion, hvor jeg kom til deres base, likviderede 3 maend, skyndte mig at placere bomberne (uden backup), loeb vaek i en regn af kugler og granater, var ved at doe, men det gik. Derefter skyndte jeg mig tilbage og nakkede et par stykker, der var ved at "defuse" bomben, saa det gik - men fuck hvor var det spaendende og paa et haengende haar.

Det havde sikkert vaeret nemmere hvis vi var et team, der kommunikerede sammen og ikke loeb rundt som en flok forvirrede hoens.

Men jeg kan stadig ikke faa lyd i mit headset

hehe jeg tror ikke at jeg kan komme på tidligere:) Vi spiller måske også på søndag så der skulle der være en chance.

Og ja der er mange spændende øjeblikke. Jeg have f.eks. en gang hvor jeg var ofret. Jeg havde gemt mig bag en trappe det meste af tiden mens nogle team buddies beskyttede mig, jeg havde endda lagt en health pack i tilfælde af at det skulle gå galt, og fanmende ikke også om at der skulle komme en alle anden nar og pløkke mine hold kammerater pløkke hovedet af mit lige i det sidste sekundt. Det var ærgeligt men alligevel sjovt og tænke på bagefter d:

Hvordan går det forresten med den ATAC?

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 19:02

ATAC'en er nede (og trophy hjemme), og jeg har lige rejst den antenne i næste bane. Nu skal jeg desværre lave mad.

Jeg havde en lignende oplevelse hvor jeg var offeret. Det var kammeraternes skyld! De burde have forsvarret skjulestedet bedre!


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2009 kl. 19:29

Haha ja det er altid bedre og give en anden skylden :D

Jamen så tror jeg at du er omkring halvvejs i spillet nu. :) Jeg har endnu ikke gennemført sidste boss da jeg blev frustreret over ham i den veteran sværhedsgraden. d:

Jeg har så også kun prøvet et par gange.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu