Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
|
Sendt: 26-Marts-2009 kl. 13:21 |
Er det kun mig, der er irriteret over at Sev er et helt hoved lavere end ALLE andre i spillet? Det ser aandsvagt ud og er moegdumt lavet!
|
BORING!
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
|
Sendt: 26-Marts-2009 kl. 13:33 |
Njah.. Jeg tror nok at jeg bemærkede det i starten men ellers ikke..
Det der irriterer mig er at ens AI allierede tit og ofte er dårligt skrevet, de kan sagtens finde ud af og slå ihjel og bruge gode taktiker som at løbe om bag fjenden, men tit virker det som om de er skrevet til at bare skulle dø bestemte steder.
F.eks. skal man på et tidspink sprænge et mortar anlæg i stykker, og hver evig eneste gang jeg prøvede (døde nemlig selv tit!) så døde AI'en også, kan ikke huske hvem man har med der.
Han døde faktisk tæt ved det samme sted og det var vildt irriterende eftersom de faktisk kunne have været til bedre udnyttelse, som i form af at distrahere fjenderne, mens man løber om bag dem..
Oh well.. Det kommer nok en dag.:) - kunne de dog bare få tilføjet en online/offline co-op
|
|
 |
Henrik Nygaard
Super bruger
Oprettet: 01-December-2005
Point: 424
|
Sendt: 28-Marts-2009 kl. 01:05 |
amorbavian skrev:
Er det kun mig, der er irriteret over at Sev er et helt hoved lavere end ALLE andre i spillet? Det ser aandsvagt ud og er moegdumt lavet! |
Ja det virker åndssvagt hehe!  Men det er jo nok noget med at de skal have bestemte vinkler til at passe, og linjen langs våbenet vil have forsvingingspunkt alt for langt inde i billedet, hvis gengivelsen af at man konstant løber med våbenets skæfte ved kinden skulle være naturtro. IMO er det derfor en meget bedere løsning, når våbenet ikke heletiden skal være synligt på den måde. Og så irriterer det mig også en hel del, at det er gennemført på kun ca. 8 timer, og jeg synes endda at jeg tog mig god tid..
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 28-Marts-2009 kl. 11:23 |
Det er et FPS spil, hvad havde du regnet med? d: - jeg er sikker på at jeg har lagt 10-11 timer i spillet, på veteran.
Resistance kunne man også klare på 8-10 timer.
CoD4 kunne klares på 5-6 timer med lidt snilde.
Så spillet har en meget almindelig FPS længde.
|
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 28-Marts-2009 kl. 13:23 |
Hvor fanden blev du af i går, uden at sige noget? 
Nu når jeg har spillet det lidt mere end et par timer online, kan jeg se at det taktisk faktisk kræver meget mere en COD. Altså hvis det skal fungere optimalt, er det bedst at man er et hold, der klart fordeler rollerne, og snakker sammen. Selvfølgelig er dette også en fordel i COD - men i Killzone, synes jeg, er der mange flere elementer, der spiller ind, hvilket gør det mere nødvendigt. Såsom hvor vigtigt det er at have en engineer (der kan sætte ammunitionsboxe op, gun turrets osv.)
BTW, det er irriterende at man skal skifte våben for at heale - i single player er det jo bare at trykke på cirkel.
|
BORING!
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 28-Marts-2009 kl. 13:30 |
Jeg sagde til dig at jeg smuttede i seng og at vi spiller på søndag :D
Og ja, CoD kræver INGEN taktik, selvfølgelig hvis man spiller Klan Battle kræver det at man snakker sammen men ellers er man jo stort set alene.
Hmm.. Det er ikke så besværligt lige og trykket på <- venstre piltast for at skifte, det samme gælder også for de andre klasser. :) Og vi burde snakke lidt mere sammen, nu tænker jeg klanen generalt, igår var jeg så godt nok træt så da orkede jeg ikke rigtigt mens ellers brude vi, så jeg tror lige at jeg laver en tråd om det på forummet.
Forresten så er den ultimative måde at få point nok som medic + man kan ordne ting, dvs. at man skal ha' alle medaljerne med medic og engieneer. På den måde for du point for; drab, genoplivning og for at reparerer ting.
|
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 28-Marts-2009 kl. 17:43 |
SteffenD89 skrev:
Jeg sagde til dig at jeg smuttede i seng og at vi spiller på søndag :D
Og ja, CoD kræver INGEN taktik, selvfølgelig hvis man spiller Klan Battle kræver det at man snakker sammen men ellers er man jo stort set alene.
Hmm.. Det er ikke så besværligt lige og trykket på <- venstre piltast for at skifte, det samme gælder også for de andre klasser. :) Og vi burde snakke lidt mere sammen, nu tænker jeg klanen generalt, igår var jeg så godt nok træt så da orkede jeg ikke rigtigt mens ellers brude vi, så jeg tror lige at jeg laver en tråd om det på forummet.
Forresten så er den ultimative måde at få point nok som medic + man kan ordne ting, dvs. at man skal ha' alle medaljerne med medic og engieneer. På den måde for du point for; drab, genoplivning og for at reparerer ting.
|
Nå, det hørte jeg sgu ikke, så jeg undrede mig.
Ang. points og medaljer, så er jeg i gang med medic, mangler et pare gode kampe for at få engineer. Men ka du både være medic og engineer på samme tidspunkt? Man skal jo vælge en af klasserne inden kampstart? Eller mener du når man har fået alle medaljerne SÅ kan man godt?
Og ja, hvis vi skal spille klan mod klan så skal da altså snakkes og aftales roller...
|
BORING!
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 29-Marts-2009 kl. 13:11 |
Når du har brugt din medic gun 5 gange (?!) pr kamp, i 8 kampe så får du et emblem hvor du så åbner op for at kunne kaste med en health pack, når du så har lave samme nummer dine medic packs så kan du så skifte den ud med engineer'erens reperations evne, hvis du da også har lavet samme nummer med den.
Det skal så lige siges at det kun er den anden evne du har, der kan skiftes, så du kan altså ikke få en usynlig medic eller en sniper der kan sætte turrets men i stedet en sniper der kan ligge medic packs eller fremkalde droner.
Det ta'r dog lidt tid og få alle tingene oplåst for alle klasser.
|
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 30-Marts-2009 kl. 12:48 |
Noej hvor jeg i gaar blev traet af en nar, der rendte rundt med en bazooka HELE tiden!
Men jeg blev ogsaa traet af at holde for laenge paa granaten, naar jeg havde mulighed for at udslette 2-3 ad gangen.
|
BORING!
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 30-Marts-2009 kl. 17:18 |
Haha ja.. Det var ligesom da vi spillede her sidst, der rendte der bare 2-3 stykker rundt af dem..
|
|
 |
amorbavian
Guld medlem
|
Sendt: 02-Maj-2009 kl. 18:02 |
- fandt ud af det...