|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Forfatter | |||
Kento ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2006 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
||
Synes nu godt at man kan sige, at billedet også er misvisende her, da de har lagt to helt nye spil op, ved siden af hinanden, og sat en fælles pris på dem.. |
|||
![]() |
|||
Spitfire ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() |
||
Er der nogen der har købt det til den angivende pris?
|
|||
Panasonic 640E 55 tommer
WD tv live G3 |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Har lokket en af mine kammerater til at tage ud til den lokale Expert butik. Hvis han køber det og fortæller det skal jeg nok lige melde tilbage.
|
|||
![]() |
|||
T-e-X ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
||
tak steffen :) gad ikke lige til at tage helt til sønderborg I det her sne vejr p.t
|
|||
![]() |
|||
bogchefen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
||
Jeg sendte min kæreste til Expert i Ballerup Centret for at hente et eksemplar til mig her mandag morgen. Meldingen i butikken var at den annoncerede pris på 239 kr. er en fejl. Hun måtte gå igen uden spillet. ØV!
Så spar turen til Expert...! |
|||
![]() |
|||
Kento ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2006 Status: Offline Point: 34 |
![]() |
||
Har lige fået at vide, at de er begyndt at sælge til den førnævnte pris, pga omstændighederne.. Så afsted igen :)
|
|||
![]() |
|||
T-e-X ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
||
nice takker for infoen ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
jayjay666 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-April-2010 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
||
Jeg har købt i Blockbuster på prisgaranti
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
online eller hvordan ?! :) |
|||
![]() |
|||
jayjay666 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-April-2010 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
||
Nej, gik i butikken, orkede ikke cykle til den anden ende af byen til expert i det her føre ;) |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
nice, vores expert her, sælger ikke Ps3 spil og gider ikke helt til sønderborg :P takker for infoen jayjay |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så fik jeg mit, til 238,95 i Expert :)
Edit: http://k3nto.skysite.dk/?side=246623 Redigeret af Kento - 06-December-2010 kl. 15:53 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |