|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() Sendt: 24-August-2009 kl. 15:17 |
Hej
Jeg surfede lidt rundt efter en lille forstærker der kunne bruges til en Squeezebox og et par små højttalere på et mindre værelse (12-18m2). Jeg startede egentlig med at kigge efter nogle af de helt små digital-forstærkere der nærmest leveres i en tændstiksæske og derfra kom jeg videre til nogle rør-forstærkere (tror jeg det hedder) fra Kina. Min umiddelbare indskydelse er at det må være noget værre lort, men der var nogle kommentarer rundt omkring på nettet som kunne give anledning til at tro at det faktisk var ganske udmærket til prisen (som inkl det hele typisk er omkring 2500)! Det er blandt andet mærket Yaqin og her er et par links til konkrete forstærkere på Ebay: YAQIN MC10L Brand Integrated EL34 Tube Amplifier Amp YAQIN MC-10L EL34 Class A Integrated Tube Amplifier SV NB: Hvis auktionen er udløbet, kan der sandsynligvis søges på forstærkerens navn på ebay for at finde en identisk af slagsen. Er der nogen som har nogen erfaring eller viden om denne type forstærkere og kan gøre mig lidt klogere? /Tommy Redigeret af tipsen - 24-August-2009 kl. 15:19 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Prøv evt. at spørge på hifi4all.dk, det er mere en hifi side, end recordere.dk. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Tak for henvisningen. Det virker desværre ikke som om der er nogle af forum-gæsterne, hverken her eller der, som kender noget som helst til de nævnte rør-forstærkere.
/Tommy |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg mener der er flere og flere på hifi4all der har eksperimenteret med at tage kina-rørgrej hjem - nogle har været mere heldige end andre!
|
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Der er en ca. 1 år gammel tråd på hifi4all omhandlende lige netop de modeller, der er nævnt her i tråden. Dengang var folk yderst tilfredse.
Nogen har så vakt tråden til live igen for ikke så lang tid siden for at høre, om folk stadig var tilfredse. Her viste det sig, at de fleste var gået tilbage til deres gamle forstærker. Jeg tror så også, at de fleste af dem havde langt dyrere grej i forvejen og bare havde købt rørforstærkeren mere eller mindre for sjov. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |