|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() Sendt: 17-Januar-2009 kl. 19:58 |
Her en lille anmeldelse af Peter Jacksons af meget flotte (rent visuelt) film: http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=2731&show=re view også kan man næsten ikke vente på Ringenes Herre God weekend |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Glæder mig også til at se den på BD. Er bare den flotteste på dvd. Så forventer at tabe kæben over et sindsygt godt billede og et rigtig godt lydspor.
![]() |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Ud fra diverse anmeldelser, så har du også meget at glæde dig til. Da den kom på HD-DVD, fik jeg den sammen med forhenværende afspiller. Jeg havde netop set den på SD, også smed jeg den da lige på, på HD-DVD - FORSKEL ![]() Så den må mindst se lige så godt ud, på BD |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Det bliver du nok desværre nødt til. Rigtige fans springer bio-versionerne over og ventet tålmodigt - MEGET tålmodigt - på dc versionerne. Og det kommer til at tage år, mange år, da der først skal spindes guld og grønne skove på et utal af Hobitten versioner ![]() |
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
Det er lidt til grin at film som Ringenes Herre
Trilogien endnu ikke er kommet. Også ret sært - der må være bunker af penge at hente på BD versioner. King Kong har jeg stadig til gode at se overhovedet - så at lægge ud med at se den på Blu-Ray virker jo nærliggende :) Kunne være fint hvis man kunne så surround inden da også, med den ros soundtracket også får.. :P |
|
![]() |
|
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
Den kommer i Marts til relativt billige penge (set i forhold til andres priser) Bliver en 2-disc herhjemme også =) Mht. Ringenes Herre så skyldes det at der ikke er nok aftagere til filmene endnu. Udgav de dem nu ville de blive nød til at sænke priserne lige så stille. Dvs. når der så kommer mange aftagere, så skal de sælges billigt. Derfor afventer de hellere der er et stort antal aftagere som vil betale fuld pris ;) Redigeret af moweesteffen - 18-Januar-2009 kl. 12:37 |
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Det er et argument, der skyder sig selv i foden. Man kunne snildt vende det om og sige, at det netop er et kvalitetsrelease som Ringenes Herre DC eller Star Wars, der en gang for alle kan få folk til at investere i BluRay afspillere og dermed sørge for at selskabernes øvrige releases sælger i større mængder. |
|
![]() |
|
Dalixam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Fik King Kong på BD i fredags og det er et flot billede, men det er min første og indtil videre eneste BD så jeg har ikke rigtig noget at sammenligne med :)
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
lidt off-topic men nu er vi inde på ringenes herre alligevel .. Er der blevet snakket med om filmen "Hobbitten" og den anden ringenes herre film der skulle laves? |
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
The Hobbit på IMDB ...ikke de næste par år ser det ud til... |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
nej så det også efter jeg fik spurgt om det .. De ville også lave en til film men det bliver nok først 2014 så :/
|
|
![]() |
|
Dalixam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
'The Hobbit' kommer i biografen til december 2011. 'The Hobbit 2' (eller hvad den kommer til at hedde) kommer året efter. Altså, december 2012. De bliver optaget samtidig ligesom 'Lord of the Rings'. Optagelserne starter sidst i 2009 eller i starten af 2010.
Redigeret af Dalixam - 20-Januar-2009 kl. 13:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |