|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jydenleif ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 09-December-2007 kl. 12:31 |
er der nogen her inde der kender dette kabinet?
det er virkeligt et fedt design! mvh leif |
|
![]() |
|
jydenleif ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
er der slet ikke nogen der har en mening om dette kabinet?
hvis i ikke kender så søg på google. mvh leif |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Var måske nemmere at starte ud på deres hjemmeside: http://www.kingwin.com/product_pages/sn213hts.asp
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hej Jyde Leif Kandersen er virkelig en flink fyr, men du er da for viderkomne! Besked 1: Er der nogen her der kender den her dims? Ja virkelig fedt, nu skal vi alle kaste os på en Google for at finde det som du ønsker vurderet! 1 døgn og 6 timer senere er der ikke en kæft der (naturligvis) har gidet at reagere, så du sender nummer 2: Er der slet ikke nogen der har en mening.... NEJ vi har ikke en mening om dit kabinet, og vi gider ikke Google for dig! Hvis du ønsker en vurdering, så ville et link være relevant, som Kandersen var så venlig at finde for dig!
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Rolig nu.. Det er snart jul!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
hej
MCenterFreak ja du har ret i at kandersen er en flink fyr. det kan man jo desværre ikke sige om dig. hvis du ikke gider google så kan du jo bare lade vær. det er jo ikke noget du behøver at brokke dig over. jeg tror ikke du er et mcenterfreak men bare et være brokkehoved. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja sån er vi så forskellige
![]() |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |