|
KISS DB-558 sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hojboge ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Juli-2011 kl. 13:55 |
Hej
Den har fået nyt DVD-drev og har fået fixet det velkendte problem med strømforsyningen. Mener det er med 100 GB harddisk. Kan afhentes i Rødovre Giv et bud :-) Mvh Morten
|
|
![]() |
|
JKKR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Er KISSén stadig til salg? mvh John
|
|
![]() |
|
hojboge ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Hej john. Ja den er ikke solgt endnu. Mvh Morten
|
|
![]() |
|
JKKR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Hej
Ja, men så vil jeg starte med at byde 250- plus porto. mvh John |
|
![]() |
|
Hej John.
Jeg vil meget gerne slippe for besværet med at skulle på posthuset med den. Bor du langt fra Rødovre?
Mvh Morten
|
|
![]() |
|
Hej Morten
Jeg bor i Sorø, men jeg komme sjældent til "storbyen", jeg skal godt nok til DHL-staffetten i morgen i Fælledparken men jeg tager med toget. Jeg står ikke med et akut behov for Kissén men vil gerne købe denne. Jeg prøver at se om jeg kan finde en anledning til at tage til Storbyen inden for kort tid. mvh John |
|
![]() |
|
Flim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
Er den solgt?
Hvis ikke og den virker så smid en mail
|
|
DS214play
DVBLink Så skal der fanme optages og streames! |
|
![]() |
|
Nej, den er ikke solgt endnu, og virker fint. Fjernbetjeningen skal nogengange have et par tryk inden den forstår budskabet, men det er nok noget der kan laves hvis man har forstand på det :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |