|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakobø ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 16-Februar-2009 kl. 20:34 |
De 3 kondensatore er skiftet på psu'en Alt virker som det skal(NÆSTEN). jeg kan ikke optage, der kommer følgende fejl. ((couldn't record, internal error)) jeg har prøvet med firmware 1.1.4, 1.1.7, 1.1.8 og stage 2 1.1.7. alle med sammen fejl. jeg har checket disken med kiss firmware, og checkdisk i stage 2. Uden at finde nogle fejl.
Nogen Ideer |
|
![]() |
|
Bobb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Hej Alle Jeg er klar over at dette er en gl. tråd men jeg har fået samme prob. Kondensatorer skiftet, fw 1.18 stage 2 Nogle bud ? vh Bob |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Prøv lige at tjekke stage 2-mulighederne, for jeg husker noget om, at DP kunne 'opfatte' disken som fuld, selvom den ikke var.
Jeg kan ikke lige huske, hvad problemet hed - andet end noget med 'nul', sorry ![]() Prøv evt. at tjekke mpcclub.com Måske er det bare det ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
mtrolle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Min er begyndt at skrive couldn't record, internal error ud af den blå luft.
Jeg har aldrig haft problemer med maskinen og pludselig kommer denne fejl. :( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |