recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KiSS DP-600 problem med lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKiSS DP-600 problem med lyd

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tompa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Januar-2010
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: KiSS DP-600 problem med lyd
    Sendt: 06-Januar-2010 kl. 17:27

Hej,

Jeg har fået en KiSS DP-600 og har et SONY Bravia LCD TV. Jeg har købt et HDMI kabel og ganske enkelt forbundet disse to enheder.

Mit problem er helt enkelt at jeg har perfekt billede men jeg får ingen lyd igennem. Hvad skal jeg gøre?
Er det et indstillingsproblem?
Er der forskellige slags HDMI kabler?
Kan dette slet ikke fungere?

Jeg havde bare tænkt at anvende KiSS boksen som DVD afspiller... og jeg har ikke noget lydanlæg imellem (endnu). Jeg bruger TV'ets højtalere.

Hjælp!
Thomas
Til top
Sinnet Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 17:41
Det kan være at KiSS'en ikke er sat til at sende lyd via HDMI, men istedet via den optiske udgang.. På min gamle Pocorn Hour kunne man ihvertfald vælge audio out på HDMI til eller fra.
Til top
Tompa Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Januar-2010
Sted: Sverige
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2010 kl. 18:01
Hm... interessant tanke.

Jeg gik ind i indstillinger på KiSS. Under "Lydindstillinger" via "Setup" er "Lydkodning" gråmarkeret og står som "Analog (PCM)".

Er der nogen der kender KiSS og ved hvad det betyder og hvorfor jeg ikke kan ændre det?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu