|
KiSS forumet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2018 kl. 12:40 |
||
Jeg har flere gange undret mig over, hvorfor dette underforum stadig ligger her. Tror ikke rigtigt at nogen bruger KiSS
længere, seneste
indlæg før mit var fra 2013 og de to seneste tråde omhandlede udstyr
som blev foræret bort ...
Var det ikke på tide, at man lagde dette underforum i graven?
|
|||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||
![]() |
|||
j8544 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2016 Status: Offline Point: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det generer vel ikke nogen?
Redigeret af j8544 - 01-December-2018 kl. 02:27 |
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 956 |
||
Hvorfor?
|
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4861 |
||
Man kunne måske lave et slags arkiv af forældede tråde.
På den måde ville oversigten blive mere enkel. |
|||
![]() |
|||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
||
Hvorfor ikke?
Næh, men det er da ikke et argument for ikke at slette det?
|
|||
|||
![]() |
|||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1051 |
||
Folk kan godt lide nostalgi
|
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2305 |
||
Så mangler vi et forum til krystalapparater.
|
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2910 |
||
Jeg graver nogle gange gammelt udstyr frem og så er det rart at kunne finde indlæg med gamle ellers glemte "guldkorn", så jeg syntes det ville være ærgeligt at slette det.
|
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
||
Kan anbefale siden, vintage hifi, hvis man skal være nostalgisk. Tihi, selv de nyeste apparater er krystal apparater. Det slipper vi ikke for (jeg ved godt hvad du mener)
|
|||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|||
![]() |
|||
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
||
The Purple Room Cinema December - 2015
@ jacobe - Var det ikke på tide, at man lagde dette i graven. = Utidige indblanding. ![]() |
|||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|||
![]() |
|||
||
Hvad fanden laver du??
|
|||
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 18940 |
||
Det sædvanlige. Han keder sig og poster alt muligt mærkeligt...... Klaus |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |