|
Kiss konkurrence |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 01-September-2004 kl. 21:46 |
Hej Steen
Du har vist glemt at rydde op i postkassen , jubiimail afviser at tage imod nye mails med beskeden:
Din besked nåede desværre ikke frem. Postkassen "steen @ madsen.dk" er fyldt. |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
JenChr
Junior bruger Oprettet: 04-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
Sendt: 02-September-2004 kl. 07:41 |
Jeg bruger netop min @nospam.dk adresse til alle de ting hvor der er fare for at man kan modtage spam eller andre ting man ikke ønsker at blive ved med at modtage. I praksis modtager jeg faktisk ingen spam på denne adresse, så måske opfatter søgerobotter m.m. det som en falsk adresse (fordi den indeholder ordet spam - Mange indsætter jo netop ordet spam i deres adresse for at maskere den i nyhedsgrupper m.m.). En anden mulighed er at tiscali smider det meste af min mail væk, men det har jeg nu ikke oplevet før nu. |
|
Jens Christian
|
|
Studsgaard
Bruger Oprettet: 29-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
Sendt: 02-September-2004 kl. 07:56 |
Hej
Bjørn |
|
stigc
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
Sendt: 02-September-2004 kl. 08:52 |
Hej Lars
Prøv at checke om jeres mail-server kan slås op via reverse-dns, det er der nemlig flere og flere udbydere der bruger, og hvis der ikke er lavet reverse-dns, tja, så tages der ikke imod fra den server.
Redigeret af stigc |
|
Stig
Blot min ringe mening ! |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |