recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > KiSS udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kiss VR-558 – Ustabil strømforsyning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kiss VR-558 – Ustabil strømforsyning

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PederN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-December-2005
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PederN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kiss VR-558 – Ustabil strømforsyning
    Sendt: 16-Januar-2012 kl. 08:52

Hej med Jer.

Jeg har to stk. VR-558 (400 GB og 300 GB), der begge med to ugers mellemrum nu viser ”Please wait”. Jeg har skiftet de tre omtalte komponenter i strømforsyningerne, efter anvisningerne i bl.a. dette forum, uden det har hjulpet. Jeg kan være heldig at den ene starter op normalt, for næste gang igen at blive hængende ved ”Please wait”. For begge maskiner lyder det som om at harddiskene starter op normalt.

Er der nogen, der har oplevet noget lignende og ved, hvad der er galt?

Alternativt, er der nogen, der har en (eller to!) velfungerende strømforsyning, som de ikke bruger?

Mvh Peder

Til top
Jørn1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-November-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørn1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2012 kl. 17:10
@ Peder

Jeg fik min strømforsyning skiftet ud hos Kronjylland Radio i Randers - det funger.

MVH
Jørn 1
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu