|
Kitkat 4.4.2 til Optimus G ( E975 ) frigivet |
Besvar |
Forfatter | |
Svelle
Bruger Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-August-2014 kl. 09:29 |
Bare til information, ser det ud til at Kitkat langt om længe er klar til download i Dk.
Er desværre ikke på wifi hvor jeg befinder mig lige nu, så er nødt til at vente til jeg kommer hjem, før jeg kan bekræfte at det er 4.4.2 Men en ny firmware er i hvert fald tilgængelig :-)
Redigeret af Svelle - 12-August-2014 kl. 09:29 |
|
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
spændende, det skal checkes på fruens telefon senere i dag - også på tide der kom noget nyt, til den ellers glimrende telefon!
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
armani-thomas
Guld medlem Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er den først blevet tilgængelig i dag?
Min kærestes resatte nemlig sig selv i sidste uge, hvor alt forsvandt billeder, kontakter osv. Fuldstændig ligesom når man tænder den for første gang. Tænkte på om det kan være fordi den automatisk har installeret den nye opdatering? |
|
rktdi
Guld medlem Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Funktioner
Tak(0)
|
installeret på fruens, uden problemer - nogen der ved hvad forskellene er, udover fart / batteritid - features?
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
Svelle
Bruger Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, den blev først frigivet i går mig bekendt. Har nemlig kontrolleret fler3e gange dagligt de sidste mange måneder ;-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |