|
Køkken Radio |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2012 kl. 08:35 |
Hej
Jeg leder efter en internet radio til min. Hun skal have den i sit køkken Hun vil gerne have den kan høre DR potcast. Jeg har set på Squeezebox Radio, men er i tvivl og den kan spille radio uden at have Squeezeboxserver kørende på en computer? Der er andre produkter hvor dette kan lade sig gøre? Ser frem til at høre fra jer. Henrik
|
|
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/ |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Mring ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 56 |
Squeezebox radio kan godt afspille net radio uden server/computer, den skal bare have forbindelse til mysqueezebox.com som den så streamer igennem. Har selv en touch og det fungere på samme måde.
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
En af de fede ting ved Squeezebox Radio er at den har faste preset knapper så man med et tryk kan være i gang med sin favoritstation. Der fås også fjernbetjening Hvis man vil have det, ligesom der findes apps Hvis man gider finde sin telefon frem først.
|
|
![]() |
|
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
Hej
Tak for det. Så bliver det nok sådan en.
|
|
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |