recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køkken TV med vippe og dreje fod?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøkken TV med vippe og dreje fod?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2010
Status: Offline
Point: 93
Direkte link til dette indlæg Emne: Køkken TV med vippe og dreje fod?
    Sendt: 25-Marts-2011 kl. 17:22
Jeg er på udkig efter et lille køkken tv, hvor de eneste krav er DVB-T tuner og vippe og dreje fod. Jeg sidder derfor og surfer rundt inde på hifipriser.dk. Men synes det ser ud til alle tv på billederne kan dreje, men ingen kan vippe? Skal man ud og købe en "ekstra" fod for at få en vippe funktion? Og ellers nogen der har et godt tip til hvordan jeg finder det bedste lille køkken tv til prisen?
Til top
AndersJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 17:53
Kan ikke finde nogen steder det er muligt at købe en vippe fod, så virker ikke til det er muligt?

Har fundet en skærm, som har lidt vippe funktion, det er en AOC 2490Fwt, men desværre ser det kun ud til den kan vippe den forkerte vej.

Alternativt kunne jeg også finde en skærm med så god betrakningsvinkel fra neden, så jeg ikke behøves en vippe funktion?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 18:42

Vægophæng, så kan det begge dele.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
AndersJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Vægophæng, så kan det begge dele.
Vil desværre passe dårligt i mit køkken
Til top
AndersJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 20:42
Efter at have søgt lidt på det kan jeg nu være lidt mere præcis i hvad jeg søger:

Jeg søger et køkken tv, som har følgende krav:
  • Maks 19"
  • God synsvinkler
  • Boxer godkendt
  • Med vippe og dreje funktion (Hvis det er muligt?)
Jeg har antaget at et LED tv har bedre synsvinkler end et LCD tv? Hvis det er korrekt har jeg kun kunnet finde disse tre modeller:
  • Samsung UE19C4005
  • Philips 19PFL3405H
  • Panasonic L19D28E
Er der andre modeller jeg bør overveje? Prisen på de tre er ca. den samme. Det eneste der skiller sig markant ud er UE19C4005 som er væsentlig tynder end de andre to. Da TV'et gerne skal stå på en fleksibel fod betyder tykkelsen af tv'et ikke så meget. Vil Samsung UE19C4005 være det bedste køb, eller hvad synes I?
< ="utf-8">< ="utf-8">
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu