|
Køkkenradio med OK lydkvalitet |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mærkeligt nok er er kun meget få DAB+ radioer med Chromecast Audio, som jeg foretrækker fremfor Bluetooth.
Her er dog en, der til og med har trådløs mobilopladning: Harman Kardon Citation Oasis |
|
Georgi
Ny bruger Oprettet: 19-December-2017 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har droppet ideen om en decideret køkkenradio, men bruger nu en Ikea Symfonisk og en ipad. Meget lettere at have med at gøre end den gamle Pure One Flow, jeg brugte tidligere. Men ja, der er hverken FM eller DAB, men jeg har nu også kun brugt internetradio i mange år pga. dårlige modtageforhold. Men til det det ønskede formål kan en Revo Superconnect måske være en mulighed
Redigeret af Georgi - 08-Februar-2021 kl. 08:20 |
|
ZackGem
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb en Sonos One (ikke SL).
Bruger jeg selv på begge badeværelser, og det virker 100% med stemmestyrring. Bruger aldrig app for at starte/stoppe eller skifte radiostation. |
|
BoNJacobsen
Junior bruger Oprettet: 17-December-2007 Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
Købte en imperial DABMAN450 som har lidt af det hele.
Men desværre kunne jeg kun tænde den ved at tage ledningen ud og sætte i igen hver gang... Der hvor vi bor du'r DAB ikke og jeg er kæmpe fan af netradio.DABMAN 450 har en subwoofer integreret, ikke meget men faktisk ret god lyd imho.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |