|
Køkkenradio |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-December-2013 kl. 20:01 |
Vil gerne have en radio til køkkenet, retro, skal være DAB stereo og med USB med wma/mp3 afspilning. Det eneste jeg kan finde der kan dette er en jvc bilradio. Nogen der kender noget der kan det eller som kan anbefale noget andet lækket.
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du sikker på, at DAB er nødvendigt? Alle DAB kanaler findes jo også som internetradio.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Pure laver mange forskellige. Denne har tilslutning til mp3
http://www.nbradio.dk/shop/pure-evoke-mio-8557p.html Men hvorfor ikke en internetradio, kan vel også streame fra PC http://www.nbradio.dk/shop/pure-evoke-flow-4998p.html Redigeret af Kampus - 14-December-2013 kl. 20:40 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg tænkte på præcis den samme, som den sidste Kampus linker til. Men egentlig, ville jeg hellere have en Sonos Play:1 så. Samme pris, og så er der mulighed for meget bedre samspil, hvis du skulle få lyst til at udvide senere. Men den lever ikke op til dit krav om retro-look.
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Jeg har lige bestilt denne her...
XORO HMT360 |
|
miri
|
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
Jeres links er interessante, men jeg har været dem igennem (ikke den sidste). Måske jeg skulle besøge nb, jeg bor i samme by som gode gamle nb. Men dem der linkes til er ikke stereo. Internet radio er også ok. Mit hjemmeprogrammerede touch stuesystem benytter sig af disse kanaler. Men en touchskærm i køkkenet er for vildt. Voice, radio100, popFM er de også som internetradio. Lige nu linker jeg på mit hussystem til hjemmesider, hvor de afvikles i flash. Syntes ikke at finde dem som streams. |
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Her er den i stereo
http://www.nbradio.dk/shop/pure-evoke-2s-5248p.html |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Alle større DK raduostationer, Lokale så vel som Landsdækkende Streames. Hvis du har hørt på 100Fm, Voice og andre kan du umuligt have undgået at høre om deres Radio Play App. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Alle 3 kanaler er også på TuneIn som bruges på Sonos.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jo, men det passer jo ikke så godt sammen med en køkkenradio.
|
|
![]() |
|
papman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 218 |
Hi-Fi Klubben har en serie Argon-radioer, som spiller ganske glimrende. Denne her har stereo, FM, DAB+ og ikke mindst Bluetooth: http://www.hifiklubben.dk/Products/argon-dab3-bt-dab-fm-bordradio-61908
For et par hundrede kroner mere får du også internetradio.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |