|
K:Kreisel DXD 12012 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kica ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2013 kl. 11:17 |
Er køber til sådan en eller to.
Afhentes omgående hvis prisen er rigtig.
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var godt nok optimistisk. Jeg tror du skal være mere end almindeligt heldig for at opdrive sådan en på brugtmarkedet. For det første er de generelt forholdsvis nye på markedet, for det andet kan de ikke købes i Danmark, men skal importeres. Jeg har læst om een der er ejer af en kk sub ind til videre. Til sidst så skulle der være en kanon god sub, så chancen for at man sælger hvis man lige har købt er nok heller ikke stor. Alt i alt, held og lykke med søgning, jeg tror du får brug for det
![]() |
|
![]() |
|
kica ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kunne jo være
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |