|
K:KRP-600A |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Februar-2015 kl. 02:18 |
Kære medlemmer,
Hvis du skulle være indehaver af et Pioneer KRP600A i 'Mint condition' og som ikke har gået alt for mange timer...kunne jeg godt fristes til at opgradere mit KRP500A! Send en PM hvis du gerne vil sælge dit KRP600A Bh, Geuken
|
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne også være interesseret i at bytte plus penge til dig!
|
|
![]() |
|
BUMP...
|
|
![]() |
|
gunnergeil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
Hvilken pris er du klar til at give for sådan et tv?
|
|
![]() |
|
Sender en PM til dig :)
|
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Hej, elsker mit KRP 600a, men min mediabox driller, og HVIS det er umuligt at reparere, for fornuftige penge, skal jeg måske af med mit panel, også en mulighed for dig 😉
Håber stadig jeg finder en løsning, men samme mediabox, så man kan bytte panelet ud. |
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
Lyder interessant - da jeg jo selv har en media boks:)
|
|
![]() |
|
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Jeps, lad os vende tilbage til det, håber du finder et tv, uanset hvad, super billede 👍
|
|
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
|
![]() |
|
Hvad tænker du selv du realistisk kan få for det? Hvor gammelt er det? Hvor mange timer har det kørt samlet set? Er du første ejer? Er det sket skader på det... ridser etc.. Sender du mig ikke lige en lille beskrivelser på stand og hvor det befinder sig. Bedste hilsner, Redigeret af geuken - 02-Marts-2015 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
BUMP.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |