|
Klage over udsalgspris |
Besvar | Side <1 891011> |
Forfatter | |||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19466 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du hænger Henrik ud med udtalelsen: "Se der hamg du endnu engang mig ud som utroværdig, Hr jeg kører fra Jylland til Sjælland med varer for 200,- sort." Hvor fra ved du om Henrik gør det "sort"? Fordi du har god erfaring med at lave højttalerføderr og selv sælge dem sort? Pas på med at du ikke gør dig selv mere til grin! Klaus |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(1)
|
||
OK, here it goes: Hitler!
Kan vi så få lukket denne tråd? |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvorfor hulan skal tråden lukkes? Hvis alle tråde lukkes, blot fordi de køres lidt af sporet, så sker der jo ikke en ski'.
Det er jo blot et spørgsmål om at komme tilbage på sporet, og så debattere det som er trådens emne... M.v.h. |
|||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvilket I er blevet bedt om et par gange nu, men mudderkastningen fortsætter. |
|||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej for faen, jeg er ved at lave popcorn
|
|||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
||
"I"? Jeg mener nu at jeg debatterer emnet. Jeg forsøger (forsøgte) at forklare Jesper, at det er dét jeg debatterer - ikke alt muligt andet som Jesper tillægger mig... M.v.h. |
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er 110% enig med Henrik her.
Det er ham der bliver forsøgt udstillet omkring hans moral i en tråd der ikke handler om moral, men derimod lovgivning/forpligtigelse for en forhandler. Hvad Henrik gør/ikke gør, har dels intet at gøre med hvad HiFi Freaks gør/ikke gør. Og dernæst hans helt egen sag. Det er fair nok der er folk der har en mening om det, men det har ingen som helst relation til emnet. |
|||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dine sidste mange indlæg har intet med emnet at gøre, så jo, du er blandt "I", der ikke var møntet på nogen specielt. Hvem, der startede, er jo ligegyldigt. |
|||
lunddal
Funktioner
Tak(0)
|
||
Øh nej - det er jo min pointe. |
|||
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nu var det mig, som startede "krigen". :-D Jeg har besluttet ikke selv at anmelde forseelsen, da jeg ikke helt kan overskue konsekvenserne mht. min egen involvering i sådan noget.
Men tak hjælpen! Mvh Peter
|
|||
Bruger udmeldt 38
Funktioner
Tak(0)
|
||
Din egen involvering et ikke meget andet end selve anmeldelsen - stort set det du har skrevet i det første indlæg.
M.v.h. |
|||
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Super!
Jeg var lige inden på hifi-freaks.dk. Her har man fjernet højttaleren fra udsalg og i samme ombæring fjernet alt om. hvor meget man kan spare ift. førpris.... :-) Mvh Peter
|
|||
Besvar | Side <1 891011> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |