|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Har i lagt mærke til at Killzone 2 save games ikke kan lægges over på USB? Er der virkelig ikke noget at gøre? |
||
BORING! |
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
|
jeg er med på en klan til dette her nå det kommer http://www.gametrailers.com/video/highrise-prone-modern-warf are/56139 http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-interview-mode rn-warfare/56248 |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
YOU CAN LEVEL YOUR PERKS! Det bliver fedt. Lad os snakke om en klan, når tiden er inde... |
||
BORING! |
||
![]() |
||
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Det er jo aaaaalt for lækkert!!! ![]() Men tror det bliver Operation Flashpoint indtil MW2 kommer ud ![]() |
||
|
||
![]() |
||
MMJ,75 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: V, Roskile Status: Offline Point: 828 |
![]() |
|
det er ok, du kan jo bare smide mig på mit broer naven er MLFW
|
||
![]() |
||
![]() |
|
? Redigeret af MMJ,75 - 21-September-2009 kl. 15:14 |
||
![]() |
||
![]() |
|
hvis andre har lyst venteliste så er det også ok sen bare er besked Redigeret af MMJ,75 - 21-September-2009 kl. 15:15 |
||
![]() |
||
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Men spillet kommer jo først ud til Nov?
Er der nogen der påtænker at købe Operation Flashpoint 2? |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
måske http://www.gametrailers.com/video/the-sounds-operation-flash point/55001
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ej, hvor ser det lækkert ud! :)
|
||
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Jeg kunne også godt finde på at købe flashpoint, men det afhænger af det endelig produkt.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mon der kommer en demo på psn?
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |