|
Klar til 3D |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var lækkert godt, så skal den da ikke skiftes. Jeg var i Hi-Fi Klubben og se noget 3D på sådan en optoma HD33 i går. Billedmæssigt fungerede det rigtig fint og giver den samme flotte dybde i billedet som jeg rigtig godt kan lide. Jeg kan herudover godt følge, når folk siger at der gerne skal mørklægges helt. Ikke fordi det ødelægger 3D effekten, men der kom lidt lys ind i brillerne bagfra og det var ret irrriterende.
Så nu vil jeg seriøst overveje at finde en 3D projektor.
Jeg har hørt nogen sige, at man kan få kvalme af de aktive 3D briller, er der nogen her som har oplevet dette?
|
|
Nick_S
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, på LED tv har jeg. Dog aldrig på plasma skærme eller projektor.
|
|
Iron Man
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså kvalme mener du?
Har du selv et tv hvor du ser 3D?
|
|
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener ikke at PS3'en kan smide HD lyd ud ved 3D.. Måske ikke helt uvæsentligt for een med dit setup?!
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo med firmware 3.70 er DTS-HD understøttet ved 3D, dog mangler Dolby True-HD endnu. Men skulle komme ved senere firmware. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
gullip
Super bruger Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Udlandet Status: Offline Point: 323 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal nok også opgradere HDMI kablet til HDMI 1,4 :)
|
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
iron man lige for at supplere, så var jeg os i horsens og se filmen i 3D Level 7, er du svimmel en fed oplevelse.
|
|
Iron Man
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Treated
Guld medlem Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Funktioner
Tak(0)
|
bor heldigvis kun 5 minutter væk :)
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |