|
klikbare links i indlæg... LØST - sådan da |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Den metoder jeg bruger virker både i FireFox og Chrome. Her et link skrevet i FireFox: Og her et skrevet i Chrome: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-Maj-2014 kl. 21:56 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
csell@ Det er rigtigt. Bruger også den metode da jeg bruger firefox. Det virker bare ikke i safari (iPad)
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Findes Chrome ikke til iPads?
|
|||
![]() |
|||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4830 |
||
Hej.
Jeg har ikke selv en eneste PC eller Tablet ( Android ) hvor jeg ikke har installeret flere browsere på. Da jeg ønsker at bruge forskellige 'ad ons' til forskellige situationer. Hvis Safari ikke kan lave dem for jer. Er der så ikke en af jer der kan anbefale en anden Browser der kan lave de KLIK Bare Links? Ikke for at jeg syntes at I altid skal bruge denne anden Browser, men bare så I har mulighed for at gøre linkene Klik Bare i de få tilfælde I bruger links. Det er trods ikke hver dag man skriver links i sine indlæg. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 20-Maj-2014 kl. 22:30 |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Anbefaling herfra skal lyde: Google Chrome! Den virker og er stabil i brug. Det ER da nu rimeligt tit, man ser links i indlæg, synes jeg.
![]() Redigeret af turbo2 - 20-Maj-2014 kl. 22:36 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
||
Lavede du det i Safari, med en iPad? Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Og husk, at til Ubuntu er det ikke Google Chrome, men udgaven, som hedder Chromium Webbrowser
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
||
Er det den du bruger på din iPad? Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Nej - på PC, i Chrome. Har ikke iPad.
|
|||
![]() |
|||
||
På PC kunne jeg aldrig i live finde på at gifte mig med en Google browser.
For det første aner man ikke, hvor meget den sender retur til google om en selv. For det andet kan den finde på at sætte "underlig tekst" ind i indlæg på dette forum. Læste du tråden vil du vide at jeg kun bruger safari når jeg læser på min iPad. Og det er her links ikke virker! Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Mon ikke, Google og andre får ALT at vide, uanset, hvordan man gør? Har også en XP-maskine, hvor der, når jeg defragmenterer står: "Flytter NSA-fil" Lyder dejligt - ikke?? Og jo - jeg så godt det rod, som Safari havde lavet på side 1 i denne tråd - både et ikke-klikbart link og det klikbart - begge virker ikke...
|
|||
![]() |
|||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
||
Det var lettere hvis Recordere teamet brugte 15 minutter på forummets kode og fik det til at gøre det automatisk ;)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |