recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - klikbare links i indlæg... LØST - sådan da
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

klikbare links i indlæg... LØST - sådan da

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6288
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:06
Men hvis jeg så fjerner det //http// og kopiere addr. ind igen og så OK plejer det at virke...nogen gange....vildt
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:14
Hvad så, på PC, hvor der er Word eller Libre Office, hvordan går det så efter den indviklede vildledning, jeg lavede på side 1? Har I prøvet det?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Hvad så, på PC, hvor der er Word eller Libre Office, hvordan går det så efter den indviklede vildledning, jeg lavede på side 1? Har I prøvet det?

Hehe nej....men recordere.dk har jo 2 måder til , indsæt link og upload billede...
Men undrer mig dog over at det har virket i mange år , med kopier og sæt ind , både billeder og link...og det virker ikke mere
MVH
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hehe nej....men recordere.dk har jo 2 måder til , indsæt link og upload billede...
Men undrer mig dog over at det har virket i mange år , med kopier og sæt ind , både billeder og link...og det virker ikke mere
MVH

Når nu, skramlet ikke virker, så prøv det dog af!! Jeg afprøvede det i en længere periode, før jeg oprettede denne tråd... Og i Word skal man altså IKKE klikke på ikonet Sæt Ind, men FANEN Indsæt. Må vist lige få dette rettet i 1. indlæg...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det er fuldstændigt det samme!

Klaus

Ja! Men tasterne er hurtigere. De findes et utal af "genveje" inden for windows, som kan bruges på kryds og tværs af programmer
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er fuldstændigt det samme!

Klaus

Ja! Men tasterne er hurtigere. De findes et utal af "genveje" inden for windows, som kan bruges på kryds og tværs af programmer

Det var dog ingen genvej til at få det til at virke...
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:32
Til recordere-sjakket: Kom i gang med at få lavet hjemmesiden om, som I jo har snakket om - og få så lige det at oprette klikbare links til at virke i samme omgang - PLEASE!!!Big smile
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:54

Nej, jeg ser ingen grund til at prøve nogle besværlige måder, når den lette virker....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er jeg fuldstændig klar over. Bruger masser af dem selv.

Klaus
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:58

Nej, jeg ser ingen grund til at prøve nogle besværlige måder, når den lette virker....

Klaus

Den lette virker jo desværre ikke for alle, ser det ud til.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 19:59

Klaus

Men den lette virker ikke hos mig
MVH
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2014 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Men den lette virker ikke hos mig

Har du prøvet med Firefox?

Klaus
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu