recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - klikbare links i indlæg... LØST - sådan da
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

klikbare links i indlæg... LØST - sådan da

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 08:37
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 09:19
Den virker ikke i fra min ipad (safari)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Underligt, at jeg og mange andre her så ikke kan få det til at fungere - derfor smed jeg min vejledning i, hvordan man kunne gøre links klikbare - det ER jo et problem i mange indlæg.

Problemet er vel ikke større, end at ved links man ikke kan klikke, kan det markeres/kopieres?!

Det løser jo ikke problemet, men det er da nemt kontra alt det nogle skal igennem for at lave links.   
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Problemet er vel ikke større, end at ved links man ikke kan klikke, kan det markeres/kopieres?!

Har du prøvet at markere/kopiere på en iPad fumle-stave-plade, specielt når link er omgivet af anden  før/efter tekst?
Ville måske ikke være så slemt hvis folk brugte Enter/Return tast før og efter link indsættelse, så link havde en linie for sig selv.

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Det løser jo ikke problemet, men det er da nemt kontra alt det nogle skal igennem for at lave links.   

Rationalisering: Een mand laver klikbart link een gang, i stedet for at 20.000 brugere skal gøre arbejdet 20.000 gange.

Mvh. JørgenT

Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2014 kl. 17:24
Sidder pt. ved min Nexus, hvor det også er bøvlet med indsættelse af link. 
Men på min pc med win7 og IE 11 har jeg løst problemet - ved at køre recordere i Kompatibilitets tilstand (Funktioner->Indstillinger for Kompatibilitets visning) 

Redigeret af Roland - 22-Maj-2014 kl. 18:19
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu