|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
LOL havde jeg faktisk tænkt på for starten af, men har desværre ikke mulighed for medmindre jeg dækker stuen til med kabelbakker, og lange kabler, har allerede antenne kabel på næsten 15 meter, og netkabel på det samme, der er langt til et rum det skan stå, medmindre jeg satte det på altanen, men det tror jeg ikke er nogen god ide.. |
||
![]() |
||
larskb ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Æhh, sæt servicen til disabled, så starter den aldrig |
||
![]() |
||
finnogangela ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2004 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Tak for kaffe... Du glemmer helt nydelsen ved at ved at sidde nær den sagte susen af et system, man selv har støjdæmpet med alt fra gode komponenter til rene Georg Gearløs løsninger - og så er f. eks. Antec kabinettet da pænt at kigge på ![]() Hva´ om du sparede på galden og brugte dine erfaringer med dét, der åbenbart ligger dig på sinde - "pc i et andet rum" - konstruktivt på f. eks. en guide? Hvis placering i et andet rum ikke skaber flere problemer end det løser, er det da bestemt vejen at gå. Jeg har bare nada viden om/erfaring med det - men derimod en del erfaring med støjdæmpning (som jeg synes er sjovt og gerne delagtiggør andre i på foranledning). Redigeret af finnogangela - 11-September-2008 kl. 21:57 |
||
![]() |
||
finnogangela ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-September-2004 Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Velbekomm Skal måske lige sige, at selv Yate Loon blæserne efter min smag larmer for meget uregulerede - men hvis du har mulighed for at bruge 3-trins reguleringen fra de originale eller Speedfan eller noget 3.? I mit system holder 2 af dem (én på Ninja, én bag i kabinettet) skruet ned til 50% min E6600 2.4@3.2 på under 50C (sammen med et passivt kølet gf8600, lune Crucial ram og et par diske..) |
||
![]() |
||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
|
Så fik jeg lige fixet det og det virker, super tak.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |