|
Køling til PS4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2014 kl. 08:27 |
Kender i noget til køling "elementer" til PS4?
Ala den her dog til ps3: http://www.dustinhome.dk/product/5010114786/deltaco-koling-til-playstation-3-usb/?s=c&c=1#intcmp=con_con Jeg har fundet en vertikal, men jeg vil meget gerne kunne afkøle liggende.. Har i spottet noget? |
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lytter lige med her - Min PS4 puster en del i mit møbel desværre.
Har forsøgt mig med nogle "gummidutter" som hæver den ca. 1cm fra hylden (hylden varmes op af ps4 over og forstærker under) men det har desværre ikke gjort meget. Jeg er endnu ikke stødt på nogle liggende køleenheder, men det virker heller ikke optimalt i forhold til hvordan maskinen trækker luft ind. Det bedste bud vil nok være at forbedre airflowet omkring maskinen ved f.eks. at bore huller bag i tv møblet hvis det er sådan et den står i (som i mit tilfælde). |
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
MadsBP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Marts-2014 Sted: midtjylland Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Coolerkit.dk havde vandkøling til ps3 i sin tid. Så kan man jo flytte varmen ud af møblet, via radiaroren. Hvis det er det man er til.
Men det er måske lidt overdrevet :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |