|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quewer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 10-Januar-2006 kl. 17:26 |
Jeg har optaget gårsdagens comedy uge på Zulu, og kunne godt tænke mig
at klippe det unødvendige fra. Jeg har selvfølgelig surfet lidt rundt
på siden inden jeg spurgte, og fandt ud af TMPGEnc skulle kunne klare
den sag. Problemet er bare at jeg ikke får stillet nogen trial til
rådighed, istedet forlanger den serials.
Derfor spørger jeg; er der et andet program der kan klare en simple sag, som at klippe lidt i .MPEG-filer? Redigeret af Quewer |
|
www.stream.hotserv.dk
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Mon ikke at Windows Movie Maker skulle kunne klare dette. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Quewer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2006 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg har prøvet, men kunne ikke finde ud af at klippe reklamer ud i filmen.
|
|
www.stream.hotserv.dk
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er også lidt bøvlet at bruge, bruger det aldrig selv. jeg bruger kun MPEG Wizzard, det er ikke gratis, men godt, og så betyder det jo ikke noget at man skal betale lidt for det. www.womble.com |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Programmet virker utrolig let at arbejde med, men hvordan klipper jeg inde i showet?
EDIT: Har fundet ud af det. Redigeret af Quewer |
|
www.stream.hotserv.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Du bruger "Mark In" og "Mark Out" til at markere start og slut, når det er sket trækker du det ned på filmstrimlen, der efter et nyt start og slut punkt o.s.v. Når filmen er færdig kan du lægge forskellige fades og tekster på, der er en god brugerguide du kan læse. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Du så ikke min rettelse
![]() Hold kæft et godt program! Det rører overhoved ikke ved kvaliteten eller filstørrelsen. Jeg kunne ikke forlange andet! |
|
www.stream.hotserv.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej, jeg var ved at skrive til dig da du lavede rettelsen. Ja det er et godt program, og som du hurtigt fandt ud af meget nemt at bruge. Så gør det jo ikke noget at det koster lidt vel.? Det kunne Bill Gates og hans kumpaner lære lidt af. Windows styresystemer er jo dyre nok, Movie Maker er ikke just brilliant til sammenligning. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker rigtig mange gange for anbefalingen, du har gjort det hele så meget nemmere!
![]() |
|
www.stream.hotserv.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Velbekomme. Vi er her for at hjælpe hinanden. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |