|
Klipsch indbygningshøjttalere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juli-2015 kl. 11:43 |
Et sæt direkte strålende (baghøjttalere) og et sæt bipolare (sidehøjttalere), altså 4 styk i alt.
Sælges, da jeg er flyttet i lejlighed og ikke tør lave huller i mit nye, fibde gipsloft, da jeg ikke aner, hvad der er bagved.....! Surroundhøjttalere i referenceklasse. Byttes evnetuel med andre side/baghøjttalere i samme kvalitet. Bud ignoreres; sælges de ikke til prisen, bygges de om, så de bliver On-Wall. Jeg er ofte på Sjælland, så levering kan eventuelt aftales. Links: http://www.klipsch.com/kl-7502-thx-in-ceiling-speaker http://www.klipsch.com/ks-7502-thx-in-ceiling-speaker |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og prisen er?
|
|
![]() |
|
10.000,-
|
|
![]() |
|
SPooL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Kan du sætte et par ord på.
Hvor gamle er de , følger selve monteringskittet med , hvordan er standen Carsten |
|
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
|
|
![]() |
|
Hej Carsten!
Jeg synes bestemt, at de er pæne. Der er ikke noget monteringskit, da de er med sammenbygget back box. Det betyder, at du ikke skal rode med kabinetter, da det kjo er fastmonteret på højttaleren. Du skal med andre ord bare bore hul og skrue dem i, via de indbyggede bedslag. Jeg købte dem for ca. 3 år siden af den daværende Klipsch importør, som er en af mine gamle venner fra radiobranchen. Mvh. Michael |
|
![]() |
|
Hvis du er interesseret, vil jeg gerne sælge de direkte strålende alene.
Planen er så, at jeg bygger de bipolare om, så de bliver on-wall.....dem er jeg nemlig meget glade for, da de fuldstændig forsvinder lydmæssigt :-) Husk på, at alle Klipsc THX højttalere kan mixes, da det er matchede. Mvh. Michael |
|
![]() |
|
SPooL ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 49 |
Hvad skal du så have for de direkte ;)
|
|
På vej mod min egen hjemmebio efter 10 år med projektor i stuen - det blir' vildt :)
|
|
![]() |
|
5000,-
|
|
![]() |
|
Nu er jeg blever rigtig varm på ideen, om at beholde bipolerne.
Hidtil har jeg ikke ville skille dem ad, men nu bliver det sådan! De direkte sælges separat til rette køber. Hvad siger du, Carsten....skal vi lave en handel? |
|
![]() |
|
Link til billeder:
http://www.dba.dk/baghoejttalere-klipsch-audio/id-1017237803/ |
|
![]() |
|
nej tak
|
|
|
|
![]() |
|
Var det os, der talte sammen I søndags?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |