|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() Sendt: 15-Maj-2007 kl. 22:24 |
|
Hejsa Jeg har købt en 37 PX 70 Panasonic. Skæmen er super, men desværre alt for lille. Efter at have erfaret hvor gode plasma tv'ene er idag i forhold til for 2 år siden, har jeg fået mod på at købe en 50 tommer. Noget siger at det bedste man kan få er Pioneer 507 XD 50 tommer. Jeg har selv set den i fona, hvor der blev vist Meet the fockers via et billigt sort scart stik(sådan et man køber i Harald Nyborg til 19 kr). På trods af det stod billedet sindsygt godt. Jeg tør slet ikke tænke på hvor grimt det vil se ud på en lcd. Jeg har tænkt mig at købe den i TC, hvor den "kun" koster omrkring 24 K. Men jeg vil høre om I mener det er uklogt at købe den i og med at det er sidste års model og at der sikkert snart kommer en afløser for den, som sikkert er en smule bedre. Jeg har også overvejet Pioneer 427 XD 42 tommer, men jeg har godt læst om ulemperne (her på recordere.dk) ved den og de mulige fejl i den. Og desuden er der noget der siger mig at den er lidt discount agtig, altså at den måske er lidt dårlige end f.eks Pioneer 436 XDE 43 tommer (som godt nok er lidt ældre). Er det nogen der kan fortælle mig om det er rigtigt ? |
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Øh Bridge - hvorfor returnere du ikke bare din 37´og køber en 50´? Har et minde om at jeg faktisk rådede dig til at købe et 42´
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
|
Jeg har haft den i 1 måned nu, og kan ikke returnere den. Men jeg har fundet en potentiel køber til den (et familie medlem, så jeg kommer ikke til at tabe mere en højst et par tusinde kr). Det er først nu at det er ved at gå op for mig, at den er alt for lille. Jeg kom fra et 25 crt, og derfor er 37 tommer til at starte med rimelig stort. |
||
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
||
![]() |
||
sslarsen ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
Jeg er selv i nogenlunde samme situation.
Har en 42PV60 (sidste års model), som jeg har solgt til noget familie. Mister den på torsdag. Har også kig på 507XD, men er blevet meget interesseret i de nye Pioneer skærme, her specielt 508XD som skulle være noget helt for sig selv. Man snakker om Plasma version 2.0, og en uhørt høj kontrastforhold på 16000:1. Men vil lige se når der kommer nogle tests og danske priser. |
||
Søren
|
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
du kan få pana 50 px 70 for 16.300 kr der få du maximal for dine penge og bileder er fenomenal
|
||
![]() |
||
![]() |
|
ja, det kan godt være at du er inde på noget af det rigtige.... Den har jo også en højere opløsning end 42 px70 |
||
|
||
![]() |
||
HQjben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 583 |
![]() |
|
Men samme opløsning som en 507. Det er ikke fair at sammenligne opløsningen på 2 forskellige str paneler.
507 fås helt ned i knap 18k, hvis man er villig til at handle over nettet. |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Glem nu den snak om opløsning......PLEASE......du har set et billede som du mente var KANON(pIONEER 507X)-så forhold dig istedet til det-og ikke andet Jeg har selv 507xd,og kan kun give dig ret i dine iagttagelser-den er kanon over hele linien-og er bestemt ike "sart" m.h.t det signal du fodrer den med. Selvfølgelig er px70 50" billigere-men det er heller ikke et lige så fedt tv-selvom selve billledet er tæt på at være det. Den nye Pioneer er sikkert "bedre" end den nuværende-i det mindste på papiret(men det kan du jo også godt lide Der er ingen som kan råde dig til om du skal vente-eller ej,for der jo ingen som har set den nye model endnu Som sagt:Tallene de opgiver som tekn, specs. giver jeg ikke en pind for-hvis du vælger at vente på den nye,så tag og find den et sted hvor du kan SE den,før du handler Men du skal nok ikke regne med at den nye starter helt dernede hvor den nuværende er rent prismæssigt. lrev
|
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
Jeg vil osse sige er du villig til at ofre det som Pioneeren koster, så får du også mere for pengene... om det er nok value for money ved kun den som skal betale regningen... men hvis jeg skulle skifte min primære skærm (pt Pioneer 506 xde) ud igen så blev det en Pioneer igen... jeg har iøvrigt den nye Panasonic TH37PX70 i soveværelset at sammenligne med.... du kan evt kigge lidt i denne tråd for nogle af de forskelle jeg har spottet indtil nu.. og der er flere undervejs..
![]() Redigeret af rhsin - 16-Maj-2007 kl. 10:14 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Kan klart anbefale et Pioneer 507, men jeg ville nok vente de par måneder indtil den nye generation af Pioneer skærme kommer på markedet og så i stedet købe et sådan. Læs evt. mere her: http://www.pioneer.eu/eur/campaign/products/projectkuro.html Redigeret af Sandal - 16-Maj-2007 kl. 08:40 |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
-C5- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1019 |
![]() |
|
Hvis man venter på det nye 50", kommer man vel også til at betale hen ved 10.000,- mere?
|
||
Tv....SONY BRAVIA KD-75XD9005
Reciver...Denon X4500H NAS.......Synology DS412 Blu-ray...PS4 Front.....DALI SUITE 2.8 Center....DALI SUITE C0.8 Bag.......DALI SUITE R0.8 Sub.......DALI IKON |
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Normalt bliver de nye skærme billigere end de gamle. Den amerikanske pris på et Pioneer 508 bliver på 3500 USD, altså omkring 19.000 DKR. Så man kan nok forvente, at den bliver lanceret i danmark til omkring 25.000 DKR. Læs evt. mere her: http://gizmodo.com/gadgets/notag/pricing-and-details-of-pion eers-new-plasmas-258837.php |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |