|
Klokken går forkert både på tv og optager |
Besvar |
Forfatter | |
Let it be
Junior bruger Oprettet: 04-April-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 33 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Marts-2016 kl. 08:59 |
Hej
Jeg har sony bravia tv og Panasonic blu-ray optager, uret går forkert og ca. 7 minutter foran, og det duer ikke for når jeg optager så starter den jo 7 minutter for tidlig og derved slutter for tidlig, så det jeg optog i går mangler jeg afslutningen. Og den er nået til næste program inden i toppen ¨nuværende program¨. Jeg har været inde og trykke på den skulle opdater klokken, men det hjælper ikke optagere kan jeg gå ind og manuel og sætte klokken, men den mulighed er der ikke på tv'et. Hvad gør jeg og hvor får de klokken fra, for tekst tv passer i klokken, så hvor henter den klokken fra, og hvad gør jeg??? Vi får signal fra waoo (energi midt)
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke det er waoo der sender en forkert tidskode ud, når begge apparater går lige meget forkert?
Klaus |
|
Let it be
Funktioner
Tak(0)
|
Jo de ændrede det så nu virker det. Jeg takker..
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tidskoden kommer fra den valgte station på min tunerbox. Mener ikke distributører sender tidskoder.
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg mener at tidskoden kommer fra den første kanal på apparatet, som har tekst-tv. De henter tiden fra tekst-tv signalet.
M.v.h. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vist også det normale. Min box giver mig bare valgmuligheden for at vælge station, og samtidig starter den med at vise stationen når den starter op.
|
|
Let it be
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik at vide, den bliver sendt selvstændig ud, og det tog 10 min inden ændringerne nåede ud, og fiberboksen skulle resettes.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |