recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Klokken går forkert både på tv og optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klokken går forkert både på tv og optager

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Let it be Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 04-April-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Let it be Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Klokken går forkert både på tv og optager
    Sendt: 24-Marts-2016 kl. 08:59
Hej
Jeg har sony bravia tv og Panasonic blu-ray optager, uret går forkert og ca. 7 minutter foran, og det duer ikke for når jeg optager så starter den jo 7 minutter for tidlig og derved slutter for tidlig, så det jeg optog i går mangler jeg afslutningen. Og den er nået til næste program inden i toppen ¨nuværende program¨.
Jeg har været inde og trykke på den skulle opdater klokken, men det hjælper ikke  optagere kan jeg gå ind og manuel og sætte klokken, men den mulighed er der ikke på tv'et.
Hvad gør jeg og hvor får de klokken fra, for tekst tv passer i klokken, så hvor henter den klokken fra, og hvad gør jeg???

Vi får signal fra waoo (energi midt)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19544
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 09:03
Mon ikke det er waoo der sender en forkert tidskode ud, når begge apparater går lige meget forkert?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Let it be Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 09:20
Jo de ændrede det så nu virker det. Jeg takker..
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 09:45
Tidskoden kommer fra den valgte station på min tunerbox. Mener ikke distributører sender tidskoder.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 11:38
Jeg mener at tidskoden kommer fra den første kanal på apparatet, som har tekst-tv. De henter tiden fra tekst-tv signalet.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 12:28
Det er vist også det normale. Min box giver mig bare valgmuligheden for at vælge station, og samtidig starter den med at vise stationen når den starter op.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Let it be Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 15:44
Jeg fik at vide, den bliver sendt selvstændig ud, og det tog 10 min inden ændringerne nåede ud, og fiberboksen skulle resettes. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu