|
Kloning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kulau ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2018 Sted: Erslev Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2020 kl. 19:28 |
Hej,jeg har skiftet min hardisk, fra 120 til 240 gb. og har klonet med et program der hedder EaseUS todo backup, det gik fint alle programmer virker på den nye hardisk, men den siger stadigvæk kun 120 gb i stifinder hvordan kan jeg ændre det mvh Kulau |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv at udvid partitionen med diskhåndeteringen
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19563 |
Resize partition. Det er kodeordet.
Klaus
|
|
![]() |
|
Kulau ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2018 Sted: Erslev Status: Offline Point: 26 |
Hej Tak for Forslaget, Det havde jeg ikke lige prøvet, Men det var det der skulle til nu vises der korrekt gb. mvh. Kulau
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |