recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kludder i bestilling - hvad gør jeg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKludder i bestilling - hvad gør jeg?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Emne: Kludder i bestilling - hvad gør jeg?
    Sendt: 01-April-2009 kl. 17:04

Bestilte en vare over nettet. I forbindelse med betalingen kunne jeg se, at de ikke havde lagt fragten oveni beløbet. Fik da heller aldrig en ordrebekræftelse fra firmaet. Afventede derfor en uges tid og da varen ikke dukkede op, gik jeg ind og bestilte den igen. Denne gang gik det fint og det korrekte beløb kom op på betalingssiden (altså inkl fragt). I dag ankom så to pakker - og begge beløb er trukket på min konto!!

Jeg har aldrig modtaget en ordrebekræftelse på den første bestilling ligesom jeg heller ikke har modtaget en "ordre sendt mail", hvilket jeg har på ordre nummer to.

Hvad skal jeg nu gøre - er ikke interesseret i at få begge leverancer (de er jo identiske og jeg skal kun bruge den ene) og hvilke rettigheder har jeg? Jeg tænker specielt på, hvorvidt jeg skal betale for at få sendt varen retur?

+ 70 positive handler!
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2009 kl. 20:35
Du har altid 14 dages returret når en vare er købt på nettet. Men tag evt. kontakt til leverendøren.
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2009 kl. 07:12

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Du har altid 14 dages returret når en vare er købt på nettet. Men tag evt. kontakt til leverendøren.

Jo jo - det er jeg klar over! Men jeg vil gerne være forberedt, når jeg kontakter firmaet og er derfor interesseret i at vide om det er mig selv, der skal betale for returfragten...?

+ 70 positive handler!
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2009 kl. 18:54
Blev det leveret som pakke?

Har nogen i husstanden taget mod pakken og evt. kvitteret?

Jeg har en gang med held afleveret en pakke på posthuset med besked om, at jeg ikke ønskede at modtage den. Så blev den sendt retur uden omkostninger for mig. Men det kan nok ikke lade sig gøre, hvis der er kvitteret for pakken.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu