|
"Kløvedal i Kina" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2015 kl. 20:54 |
Hej alle
Jeg har ledt alle steder efter programmet "Kløvedal I Kina" og har måtte erfare efter korrespondance med Kløvedal selv at det ikke er muligt at købe programmet da det blev produceret af Skandinavisk film som ikke eksisterer længere. Bibliotekerne har dem heller ikke så mit sidste håb er at der er en venlig sjæl herinde som har optaget det og vil sælge mig det på vhs/dvd. Ja faktisk er det lidt underordnet hvilket medie det er på. |
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv evt
Cinemateket |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Mange tak.
Har smidt dem en mail og krydser fingre. Det kunne dog være fedt hvis der var én der lagde inde med programmet som en optagelse...
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
Det er også en mega god serie udsendelser. Jeg kunne i hvert fald godt tåle at se den en gang mere.
Det er virkeligt ærgerligt, at sådan noget bare går tabt. Det er måske ikke høj kunst, men hvis man interesserer sig for emnet er det jo en herlig måde at opleve lidt af Kina på, uden at skulle tage derover. Hvad angår lignende udsendelser, så ligger jeg i øvrigt inde med Under Overfladen (Timm Vladimir) og Vagn i Japan, hvis nogen skulle finde dem interessante ![]() Redigeret af Naiera - 25-Marts-2015 kl. 21:45 |
|
![]() |
|
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Prøv evt. at kontakte ham fra denne gamle tråd. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=44342
|
|
![]() |
|
Ja husker den også som værende spændende. Skal udstationeres i et halvt år, så tænkte at det kunne være en fin optakt til turen at se serien.
Jeg takker for hjælpen...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |