recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Knald tilbud i elgiganten fra torsdag i Glostrup k
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKnald tilbud i elgiganten fra torsdag i Glostrup k

 Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Emne: Knald tilbud i elgiganten fra torsdag i Glostrup k
    Sendt: 27-Juli-2010 kl. 14:26
Kun.
 
 
1999 kr kr for en samsung 32 tommer skærm er ikke ringe.
 
 
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 14:41
PS3 slim til 1499,- er heller ikke helt tosset

de skriver køtilbud kun 500 stk. men mon ikke man kan få en, hvis man tropper op ...
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 14:56
Er det ikke noget man at el-giganten har meget får køtilbud selv om de skrive at de fx. har 500 stk. Question

Ellers er det nye katalog fra el-giganten kun fyldt med køtilbud, som jo virkelig kan være super svært at få fat i Cry

Ved ikke hvad der sker for el-giganten lige for tide, men de er jo begyndt at bl.a. sælge gamle tv modeler som helt nye model det samme for deres computer, så jeg ved ikke hvor smart det er at handle hos el-giganten.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Er det ikke noget man at el-giganten har meget får køtilbud selv om de skrive at de fx. har 500 stk.

Vigtigt er nok her, at selv om varen ikke er der når man kommer i butikken, skal de skrive en op til levering senere, hvis de ikke kan dokumentere at alle varer er solgt, så skal de bare levere senere.
For ellers skal de dokumentere sig ud af mange "kø" tilbud i avisen jo.

det har ihvertfald virket i nykøbing f. så selvom varen ikke var der på lanceringsdagen so kø tilbud, så fik man den bare nogle dage senere.

Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Er det ikke noget man at el-giganten har meget får køtilbud selv om de skrive at de fx. har 500 stk. Question

Ellers er det nye katalog fra el-giganten kun fyldt med køtilbud, som jo virkelig kan være super svært at få fat i Cry

Ved ikke hvad der sker for el-giganten lige for tide, men de er jo begyndt at bl.a. sælge gamle tv modeler som helt nye model det samme for deres computer, så jeg ved ikke hvor smart det er at handle hos el-giganten.
NU gælder det her jo kun i glostrup og jeg kan godt vente på varen for jeg fat i den men skal på job så nu må vi se.. vil godt ha fat i den afspiller til 399 kr til iphonen sat ned fra 999 kr og evt samsung tvet til 1999 kr til soveærelset..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2010 kl. 16:21
Sidste gang der var sådanne tilbud fra elgiganten var der trafik kaos i Gentofte. Mange af tilbudene går igen. Bla PS3: samme eftermiddag blev de solgt på DBA.DK.
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 19:32
Hvis der er en bruger derinde fra som skal derud imorgen så vil jeg godt bede om en tjenste da jeg ikke selv kan nå derud først tidligst imorgen aften.. send PM evt.. er iphone afspiller til 399 før pris 999 jeg godt vil ha fat i..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 19:43
Jeg var selv ung nystartet elev i EG for mange år tilbage, hvor vi åbnede den første Megastore i Taastrup. Her holdt man hvad man lovede i avisen. Regner med, at Glostrup gør det samme. Hvis der er ét tidspunkt, hvor de ikke ønsker fuck-ups, så er det nu, for det ville være en katastrofe. Du bliver måske skrevet op til enkelte varer. F.eks. har man nok ikke plads til 15 stk. Philips 21:9 Tv. De ligger dog helt sikkert klar på hovedlageret i Sverige.

Men så er der dem som tropper op dagen efter, og tuder fordi der er udsolgt. Det må man forvente.


Redigeret af vasif - 28-Juli-2010 kl. 19:54
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Status: Offline
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 21:20
Skulle allerede nu være kø til imorgen derude..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
Mcjoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 21:47
Normalt vil man af hensyn til logistikken gøre brug af lageret i eks. Gentofte eller Herlev - det mener jeg var tilfældet ved åbning i Tåstrup, og tilsvarende i Gentofte.

Ved den sidste åbning var der vidst, udover deres macbooks, LANGT flere varer end der var annonceret. Men de plejer da at finde en løsning hvis de skulle løbe tør. Det skulle jo gerne generere noget god omtale, og det kan man jo gøre billigt ved at erstatte med bedre produkter, istedet for eks. at poste mange kroner i dyre tv kampagner.

Til top
vasif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1773
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 22:16
Det er rigtigt, at man vil benytte sig af forskellige lagre rundt omkring i Københavns-området. Men til trods for dette, måtte man dengang Tåstrup åbnede, alligevel sende ekstra ladninger fra Sverige direkte til DK, da efterspørgslen var enorm. De få varer, som man måske  ikke forventer bliver solgt i større mængder f.eks. 21:9, beholder man i Sverige, og bestiller så hjem hvis behovet er der. På den måde står man ikke med et overskud af skærme, som man efterfølgende har svært ved at sælge. Varer på hovedlageret i Sverige, bliver jo fordelt rundt i hele Skandinavien.

 Det bliver spændende at se, om man kan overgå omsætningen fra åbningen i Taastrup, som på 3 dage omsatte for mange millioner kroner, dog selvfølgelig med kæmpetab til følge:)




Redigeret af vasif - 28-Juli-2010 kl. 22:24
Til top
Mario Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-September-2008
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2010 kl. 22:36
Er der nogen der ved om det Samsung le32c355xxe de har til 2000,- kan sortere digitale kanaler?

De skriver forøvrigt at det koster 3500,- hvis man køber mere end et. Det kan dog fås på Elgigantens hjemmeside til 2700,- inklusiv levering.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu