|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Du kan også bestille det nu med det samme til 1999 Kr.
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-ProductByRef?ProductRef=LE32C355XXE%40store-elgigantenDK&CatalogCategoryID= Mon det er en fejl? Burde vel kun gælde i Glostrup. Fri Fragt, så faktisk billigere og mere tidsbesparende end at tage til Glostrup. |
|
![]() |
|
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Det er Elgigantens måde at omgås de nye stramme regler om falske før priser. Her vil den almindelige forbruger jo straks tro, at 3.499,- er normalprisen og at man sparer 1.500,-, selv om det måske ikke er tilfældet. Tilsvarende har de 150 stk. Thomson 19HR5434 til 1.499,-, nummer 2 koster så 2.499,-, som man jo så foranlediges til at tro er normalprisen (det troede jeg i hvert fald). Men på hjemmesiden står den til 1.999,- som helt almindelig pris, ikke internetpris eller andet.
Jeg kan godt forstå at man ikke ønsker, at der står en og køber 10 eller 15 stk. af et køtilbud, men var det ikke mere reelt at skrive maks. 1 stk. pr. kunde, i stedet for at skrue prisen kunstigt op og vildlede folk???
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
Det kommer vel an på, hvor ringe den er? Men okay, bare det er billigt, så er det lige meget med billedkvalitet og sevice/aftermarket. Sker der noget smider man den bare ud...... Klaus |
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg nåde heldigvis i går, at købe en Navigon GPS 4310 til 777,- (kø tilbud) via deres hjemmeside incl fri fragt. Så slipper jeg for, at stå i kø idag. Idag koster den 1299,-
|
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Ja tvet står på forsiden til 1999 kr, men lægger man det i kurven bliver prisen 2699 kr.. at forvirre kunderne kan jeg kun sige..
|
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Ja der er rod i deres priser, flere af deres vare, som bliver vist som i kø tilbudet, men koster nornalt når man prøver at bestille dem.
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Til orientering så var der en kæmpe kø, da jeg tidligere kørte forbi.
Så held og lykke til dem som møder op! ![]() |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
rolighed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
Øv øv øv at det er i Glostrup. Jeg tror jeg kunne overveje et 21:9 havde det været her i (øst)jylland.
![]() |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Det er ikke så længe siden, der var der nogle gode tilbud i Gentofte da de relanceret butikken der. Hele dagen var det faktisk i trafik radioen, for alt var kaos. Men vi var der oppe om aften og der var stadig mange gode tilbud tilbage og man kunne komme til rimeligt huritgt.
|
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
kan folk skrive her om deres wii er udsolgt her senere så :)
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
ingen der er derude nu?
|
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |