recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Knaldperles hjemmebio - V1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Knaldperles hjemmebio - V1

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Knaldperlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af Jakobii Jakobii skrev:

Lækkert set-up! og fin udnyttelse af et mindre rum.

Jeg har ikke selv en tråd, så dette skal ikke tages som udtryk for kritik, men jeg ville nok skrive udstyr op i punktform, med mærke og model. Alternativt skrive det ind i underskrift, som mange brugere har gjort.

Det er hermed gjort ! :-)
Til top
Jakobii Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobii Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2013 kl. 19:21
Super ser godt udThumbs Up
Panasonic TX-P50G30Y - Onkyo TX-SR605 - Kef KHT-3005 - Sony PS3 Slim - Apple Mac mini i5
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 16:23
Så er første kabelskinne sat op.

Vinkelstikkene er fundet på et loppemarked - de kan jo slet ikke fås mere i butikkerne >:(

Men så passer de jo til de gamle stikkontakter, selvom der snart kommer nogle FUGA op..

Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 19:48
Øj, sådan nogle gad jeg godt have en 10-20 stykker af!
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 21:57
Torben, er det stolene du gerne vil have?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2013 kl. 22:07
Ved nærmere eftertanke er det nok ikke 20 stole du vil ha'.. Det er nok mere vinkelstikkene, right?
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 08:49
Præcis de nye vinkelstik er alle normal størrelse, blot med udføring i bunden. De fylder ret meget.
Til top
TiXe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TiXe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 09:17
TIP : 

der findes denne løsning som jeg selv bruger og er super glad for.

EVOLINE FLAT PLUG

Redigeret af TiXe - 19-Oktober-2013 kl. 09:20
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 12:59
Hvis du har mere af den mørke maling burde du måske male kabelskjuleren.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 13:10
http://tcs-shop.dk/hjemmet-49/andet-50/220-v-vinkelstik-kopp-1187.html#.UmJohBLU-Uk
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 19:14
Oprindeligt skrevet af TiXe TiXe skrev:

TIP : 

der findes denne løsning som jeg selv bruger og er super glad for.

EVOLINE FLAT PLUG

Vil du ikke tage et billede af den i brug, da jeg umiddelbart har svært ved at se hvordan det skal se pænt ud.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2013 kl. 19:47
Torben, prøv Det Blå Marked, hvis du bor i nærheden af det. Der er en masse gamle lampetter, hvor de fleste gerne vil sælge stikket alene for en femmer.

Selv skal jeg hente nogle i morgen på Det Blå Marked.

Ja, jeg ved godt jeg kan male kabelskinner i hvid, men lige pt. er det højest prioriteret at få lavet resten af strømmen og få sat loft op ;-)

Ja, mht. vinkelstikket: vis gerne billede af det i brug. Imiddelbart ser det lidt stort ud hvis det skal i en normal fuga - det er da vidst mere beregnet til at sætte i en forlængerledning, hvor stikkontakten er rykket "ind"?
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu