recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Knaldperles hjemmebio - V1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Knaldperles hjemmebio - V1

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af Knaldperlen Knaldperlen skrev:

Rummet er IKKE dedikeret bio, for så havde jeg nok også valgt en noget større skærm og "bedre" lyd. Lyden synes jeg dog jeg er fint tilfreds med til mit brug (300 W er sgu fint nok ) Jeg vil dog alligevel lige zappe lidt rundt på den reciever du omtaler - det var måske noget (når nedenstående møbelserie er indkøbt)

For god ordens skyld, så vil jeg lige nævne at SR ikke hentydede til noget bestemt mærke, men blot surround. Receivere med HD-lyd er efterhånden nede i et par tusind for de mindste entry modeller, så det er slet ikke så galt længere. Alle kan komme på HD-bølgen uden at skulle pantsætte hverken hus eller børn. Big smile

Redigeret af bony - 14-November-2013 kl. 14:01
Til top
Knaldperlen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Oktober-2013
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2013 kl. 14:52
Hehe, det er jeg klar over, men godt du lige siger det (der er jo nogle der ser inspiration på Recordere) ;-)

Mvh
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 17:18
Så er der kommet nye billeder af stedet. De ligger på side 1!
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2013 kl. 10:14
Hej,

Så er rummet færdigt, men vil gerne have en større skærm.

Har I nogle gode bud? Holder mig mest til Sony, men ikke hvis der er bedre skærme derude ;-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2013 kl. 10:44
er lidt misundelig på din SAS 747

Men ellers har du fået lavet det helt fint.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2013 kl. 10:46
Den maskine har jeg selv malet - købte en hvid 747 og så ellers de rigtige farver. Skrifttypen har jeg heldigvis fået af en flink medarbejder i SAS ;-)

Tror jeg skal have en hylde til min MD80 og A340 også ;)

Og mange tak ! ;)
Til top
smuld Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smuld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 00:22
Det ser sku godt ud.
Jeg skal selv igang med at lege med at lave stue bio, så stjæler nok en ide eller 2 fra dig.
Men hvordan er de led lamper? For har selv haft kigget på dem, men var dog bange for at de gav for meget lys, når man så skulle se film.

Qnap-659
tvix6600
Samsung ps51d8005
Onkyo 616
Kef 3005se
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knaldperlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2013 kl. 11:45
Mange tak, og du skal være velkommen ;-)

Lamperne er faktisk ret gode, men nu er jeg ikke erfaren inden for emnet, så ved sgu ikke om LED-lamper kan lysdæmpes - det ville jeg i hvert fald gene have mulighed for. Hvis der er en LED-ekspert her på siden hører jeg meget gerne fra dig ;)

I starten lyser de lidt kraftigt, men intet generende overhoved. Når de har brændt i 5 min. begynder de at blive mere "varme" i lyset og det føles som om de bliver lidt mere afdæmpede. Jeg er ovenud tilfreds med dem. Dog slukker jeg altid alle lamper når filmen kører ;-)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu