recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Knas i kanaler.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKnas i kanaler.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Emne: Knas i kanaler.
    Sendt: 03-Marts-2011 kl. 10:34
Hej.
 Stofanet og Sony v4500 TV
Alle kanaler flipper ud kl. hel (på minuttet) med beskeden : Den valgte kanal er ikke indstillet - og somme tider kommer også beskeden : Intet signal.
Der passerer ingen biler ( evt bus) med radioforbindelse forbi så regelmæssig.
Har nogen en ide om, hvem jeg skal "angribe"  Sony eller Stofa, de har jo desværre begge lige som politikkerne tendens til at sige : Ikke mig, men een anden.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 11:42
peranni

Nu skulle det være muligt finde hvad som lukker billedet ned på ens Tv.
Og jeg vil træde varsomt, mit håb ligger i at Stofa sender noget uregelmæssigt eller forkert til Dit Sony Tv.
Jeg har SONY mistænkt for nogen gange være på forkant af diverse udviklinger og når teknisk udbyder sender noget ud som enten ikke er helt rigtigt eller lodret forkert. Da forsvinder billederne, og klart uden fortælle noget om hvilke fejl der er.  Censored  Jeg mener hvis der er en fejl i ens Computer, hvad brug har man for skærmen bare bliver blå og intet andet, er det på den måde tingene skal fungere?

Til nogen!   Engang skrev jeg at alle nye modtagebokse skulle have en VGA-Udgang, og hvis der ikke var dette, blev jeg noget knotten. Her i bakspejlet tænker jeg mere på fejldiagnostisering end Kopi beskyttelse.  Wink

Redigeret af moho - 03-Marts-2011 kl. 11:47
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2011 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

peranni

Nu skulle det være muligt finde hvad som lukker billedet ned på ens Tv.
Og jeg vil træde varsomt, mit håb ligger i at Stofa sender noget uregelmæssigt eller forkert til Dit Sony Tv.
Jeg har SONY mistænkt for nogen gange være på forkant af diverse udviklinger og når teknisk udbyder sender noget ud som enten ikke er helt rigtigt eller lodret forkert. Da forsvinder billederne, og klart uden fortælle noget om hvilke fejl der er.  Censored  Jeg mener hvis der er en fejl i ens Computer, hvad brug har man for skærmen bare bliver blå og intet andet, er det på den måde tingene skal fungere?

Til nogen!   Engang skrev jeg at alle nye modtagebokse skulle have en VGA-Udgang, og hvis der ikke var dette, blev jeg noget knotten. Her i bakspejlet tænker jeg mere på fejldiagnostisering end Kopi beskyttelse.  Wink
Jeg kan ikke lade være: Hvis ikke der havde været tale om STOFA, men om YouSee, så havde du bestemt været meget sikker på, at fejlen skulle findes hos YouSee. Wink
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2011 kl. 11:55
Hej.
 Sony v4500 TV og DVD 105.
Jeg fundet synderen.
Når DVD optageren er tændt, er der ingen forstyrrelser.
Så snart DVD en slukkes (så snart DVD/HDD lampen slukker) flipper fladskærm ud.
DVD er serieforbundet på antenne og scartstik til skærmen.
( jeg tror det er timeren i DVD en der opdaters hver hele time)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu