|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() Sendt: 02-Marts-2008 kl. 22:43 |
Hej
Jeg har lige købt mig en Linksys WRT54GL router, men jeg har ingen idé om hvordan jeg sætter gode på. Jeg har fået en ven til at hjælpe med at sætte en WEB kode på, men der bruger den en key1, istedet for den kode jeg vil have. Og kode1 er en 26 cifret kode, med tilfældige bogstaver. Så derfor vil jeg gerne have lidt hjælp til at sætte en ordenlig kode på mit trådløse netværk, som jeg selv kan vælge og er sikkert. Håber i vil hjælpe. |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hvis det skal være sikkert, skal du bruge WPA og ikke WEP!! WEP kan brydes på få minutter; det er næsten spild af tid at sætte WEP kryptering op.
Her er en tilfældig side fundet med Google, som genererer et WPA password til dig. En anden mulighed er at lukke øjnene og taste på tilfældige taster indtil du har 63 tegn. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Kan det passe at: M$u(m:-uUcE~S]m%'c04T)SY96qXIrFXck]Uh@5jYep;_n<pef\y9*IGu W:vf~V er en kode?
Er det ikke muligt med en kode der er til at taste ind på en PS3? Hvilke en WPA skal jeg vælge? |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
WPA-PSK medmindre du har en radius server kørende (og det har du ikke, siden du spørger om dette emne). Derefter skal du vælge mellem TKIP og AES. Vælg den som dit trådløse udstyr i den anden ende understøtter, det er som regel TKIP. Alt dit trådløse udstyr skal køre efter den samme standard. Hvis du ikke kan lide ovenstående kode, så lav en selv ved at lukke øjene og hamre lidt i tastaturet. Når koden er på 63 tegn, er det godt nok at du kun bruger A-Z og 0-9. Det står på side 25-26 i brugervejledningen. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |